May 31, 2017

Mai 2017

Lugemine - ei
Itaalia keel - jah
30% kõrvale - ei
Ostan vähe - jah

Mai on kuidagi nii pikk olnud ja kõvasti on tulnud sahmerdada ka. Kutseeksam oli kuu algul ning nüüdseks on tulemus teada - 90%! See ületas mu ootusi kohe kõvasti ning tundub, et ma siiski olen see tüütu appi-mis-nüüd-saab-oih-maksimumpunktid-(peaaegu). Õigem on siiski nii öelda, et ma uskusin, et saan läbi, kuid pigem napilt, no et 70 või 75 punkti, 65 oli vaja. Need punktid tegelikult ei loe midagi, sest tunnistus on üks, kas said kutse või ei.

Üritasin lugeda ühte raamatukogust haaratud raamatut, ja lugesingi, aga lõpetada ma seda ei suuda. Pigem on tunne, et pole midagi lugenud, nii sisutühi ja igav oli see. Kui ma vaid teaks, mida sealt raamatukogust võtta.. Alati lähen kohale lootuses, et no midagi ikka saan. Võtan vastu soovitusi, tahaksin midagi paksu ja huvitavat lugeda?!

Itaalia keelega lubasin saada taas järjele, kui deebet ja kreedit on peas tahaplaanile jäänud. Nüüd on selleks võimalus ja olen alustanud. Võtsin ette selle sama õpiku, mis mul pooleli on ja jätkan ülesannete lahendamisega. Tunnen, et hetkel on nõrgaks küljeks tegusõnade meelde jätmine. Peab vist lihtsalt mingi nipiga need endale pähe taguma.

Mais sai tehtud palju asjalikku ja palju lõbusat - kulutasime taas pankade uksi, käisime bowlingut mängimas, sõitsin Tartusse sõbranna sünnipäevale ja tähistasime Nicolaga edukat kooli lõppu Otepääl. Sellest varsti kirjutangi.

No comments: