April 21, 2017

Munavaba munapüha

Mul on oma kaameras möödunud nädalavahetusest põhimõtteliselt ainult üks pilt, see sama. Aga et tasa teha pildistaja laiskus minus, kompenseerin selle nüüd sõnadega, sest kuidagi tahaksin ma ikkagi nii toredat nädalavahetust meenutama jääda.

Nüüd tagasi vaadates tundus see nädalavahetus kohe eriti pikk, 3 vaba päeva. Nii ikka juhtub, kui päevad on üpris tihedalt sisustatud ning tavapärasest erilisemad. Reede hommikul nautisin lihtsalt kodus lamamist. Ei pidanud tööle minema, ei pidanud õhtul kooli minema.. Lausa lust oli lihtsalt olla. Pealelõunal läksime hiiglama pika nimekirjaga poodi (nädala toit siiski) ja peale seda läksime sadamasse Sashale vastu - ta tuli mulle jälle külla! Mul on väga hea meel, et me viimaste kuude jooksul nii palju näinud oleme, isegi rohkem, kui mõnda oma Eesti sõbrannat. Sõitsime koju, tegin hummust ja aasiasuppi, õhtul läksime Pööningusse. See oli peaaegu, et tühi, kuid meie õnneks siiski avatud. Sõime snäkke ja mängisime kaarte.

Laupäeva hommikul tegin pannkooke! Välja tulid need eriti õhukesed ja mõnusad ning eelmisel õhtul taigna valmis tegemine on üks jube hea mõte. Nii kui silmaluugid lahti, saab praadima hakata. Kõhud täis, läksime parki, et ka oravad ei peaks tühjade kõhtudega ringi jooksma. Nii me arvasime, reaalsuses veeresid oravad kui pallid ringi ning meie pakutud maapähklid ei olnud üldse nii ahvatlevad - mõni võttis ühe, kuid tagasi järgmise järele ei tulnud keegi. Mis siin imestada, nägime puude vahel liikumas nii mõndagi oravalausujat, kes taskust arvatavasti palju paremaid palakesi loomakestele söötsid (näiteks india pähkleid).

Ninad purikateks külmetatud, sõitsime kesklinna. Jalutasime Toompeal ja nägin esimest korda Kanada saatkonda. Lõunat sõime Pööblis. See koht meeldis mulle täitsa hästi. Tore, et menüü on eestipärane (verikäkikrõpsud), kuid ei koosne ainult verivorstist ja hapukapsast. Kõhud saime korralikult täis ning ka järgmised külalised plaanime just sinna viia.

Edasi jalutasime Telliskivi poole, uudistasime poodides ja kirusime jäist tuult. Oleksime meeleldi soovinud veel pikemalt väljas ringi töllerdada, kuid jalad viisid meid järjekindlalt järgmise kohviku suunas - Gustav. Sõime häid kooke ja tegime aega parajaks, sest õhtul oli mul Salmes tantsuvõistlus. Oli emotsionaalne ettevõtmine, meid oli laval lausa 47 tükki ning üldpilt oli tunduvalt parem, kui veel kaks kuud tagasi harjutades. Kodus vaatasime veel naljafilmi (The Room, see väga halb), sõime Nicola tehtud tiramisut ja lõpuks olin nii unine, et ei suutnud voodit ära oodata.

Pühapäeval võtsime hommikul vabalt ning siis läksime hoopis linnast välja. Esimese peatuse tegime vanavara angaaris, kust Sasha ostis endale soomekeelse Kalevala ja kollase dosimeetri. Sõitsime Oru nõiakaevu juurde, kus ei toimunud suurt midagi, ning käisime Polli loomaaias. Lõunatasime Nõmme kõrtsis ja päeva viimase peatuse tegime Ott&Matilda kohvikus. On lausa õnn, et see koht mu kodust nii kaugel on - muidu ei tuleks mu gluteenivabadusest mitte midagi välja. Sain seal nii head moonirulli, et paremat ei olegi vist elus saanud.

Selline see meie nädalavahetus oli. Mune ei värvinud, sest keedumuna ma ei söö. Esmaspäeval tundus, et nii-ii ammu pole tööl olnud, nagu nädalane puhkus oleks möödunud. Tegelikult piisas vaid ühest lisapäevast ja kooli puudumisest. Mul on nüüd kaks ainet jäänud, + kutseeksam, ja siis on KÕIK. Ootan juba väga, samas meeldib mulle raamatupidamine ja numbrimaailm palju rohkem, kui meeldis logistika. Lihtsalt vaba aega tahaks rohkem.

No comments: