March 31, 2017

Märts 2017

 Lugemine - jah
Itaalia keel - ei
30% kõrvale - ei
Ostan vähe - ei.. vist

Lugemisega on lood head. Peale Marie Kondo korrastuskunsti raamatu läbimist võtsin ette teisegi tema kirjutistest. See oli veidi põhjalikum, kuid põhimõte jäi samaks. Olen nüüd väga Konmari usku ja tasapisi jätkan kodus selle rakendamisega. Peale seda alustasin Jodi Picoult "Jutuvestjaga". Kahjuks eesti keeles... Ja et nalja jaguks ka teistele, kirjutan sellest eraldi postituse siis, kui raamat läbi on.

Säästmisest ei saa ka sellel kuul kahjuks eriti juttu olla, kuid seda vaid rõõmustava uudise pärast - nüüd on kogu kursus makstud. See tiba, mis lõpuks alles jäi, rändas III sambasse. Ja kui juba sammastest rääkida, siis Tuleva pensioniühistu on nüüdseks avanud võimaluse oma II samba maksed neile suunata ja soovi korral ka senini kogunenud raha Tulevasse üle kanda. Mina olen endiselt pigem skeptik, mis puudutab meie pensionisüsteemi ja sambaid, ning Tulevasse tõmbas mind pigem soov senise korra vastu protestida. Eks nad sellele ongi rõhunud (on ju nende moto "Kogu pensionit endale, mitte pangale") ja minu peal nähtavasti toimis (kuigi eelistaksin seda, et enda tugevustele rõhudes ei peaks teisi maha tegema ja kirjutama asju stiilis "meie teid kaubanduskeskuses kollitama ei hakka"). Kas nende ettevõtmine jääbki nii kliendikeskseks, kui lubatud, näitab ainult aeg. Jutu järgi on asja võimalik teha väga palju paremini, aga miski minus ütleb, et lõpptulemus on proovida teha natukene paremini, kui LHV :) Hea meel on mul selle üle, et saabus keegi konkurentsi tekitama ja juba praegu on positiivseid muutusi näha olnud!

Jätkan vana lõpuni kasutamist ja on tore näha, et varud vähenevad. Macadamia juukseõli ostsin ja kraami varsti saabuvaks tantsuvõistluseks - tennised, seelik jms. Oma peaga valgeid pitstenniseid tahtnud ei oleks hetkel, aga mis sa ära teed. Küünalde tegemiseks ostsin tahti. Ma peaksin tegelikult uuesti üle vaatama mida ma mõtlesin selle all, et "ostan vähe". :D Vist seda, et piiran mingi mõttetu kraami koju tassimist? Kas küünalde taht on mõttetu kraam? Aga juukseõli? Jään vastuse võlgu.

Märts oli väga stressirikas kuu. Selle üle on mul kurb meel, sest stress teeb ainult kahju ning tegelikult ei tahaks enda keha ja meelt kurnata asjade pärast, millel pole lõpuks üldse tähtsust. Millel üldse on nii suur tähtsus, et see kaalub tervise üle? Seda peaks rohkem meeles pidama - mis on nii tähtis, et väärib nahast välja pugemist?

Märtsis käisin päevareisil Helsingis ja sõbranna sünnipäeval. Mitte millekski muuks eriliseks energiat ei jätkunud. Pannkooke tegin ühel pühapäeval.

2 comments:

NULLKULU said...

Ma proovisin ka kunagi küünlaid teha ise. Ostsin ka poest juba valmistahti aga tohutult suitsesid. Miks küll?

Eliise said...

Kui vaid teaksin vastust, võib-olla suitsemise vastu võiks aidata lühem taht, mis põleb? Vahel on mõni poeküünal mul suitsenud ja seda olen otsast kärpinud, mõneks ajaks aitab. Minul pole enda küünlad suitsenud, küll on aga peale tahkumist vaha tahi ümber lohku vajunud. Mitte alati, kuid päris tihti. Ka sellele ei ole mul kindlat põhjendust, sest Google annab vastuseks umbes täpselt 47 asja (vale anuma suurus, vale taht, vale temperatuur jne jne).