February 28, 2017

Veebruar 2017


Lugemine - jah
Itaalia keel - ei
30% kõrvale - jah
Ostan vähe - enamvähem

Endiselt pole ma ühele poole saanud võrdlemisi igava raamatuga - "The Shallows: What the Internet Is Doing to Our Brains". Teema on vägagi paeluv ja toetab minu nägemust netistumisest vägagi hästi aga erilise kaasahaaravusega see teos ei hiilga kohe üldse mitte. Pika nädalavahetusega alustasin ja lõpetasin hoopis ühe teise raamatu: Marie Kondo "Spark Joy", mis on jaapani korrastuskunstist. Sellest kirjutan veel eraldigi, sest võib juhtuda, et mingeid nippe sealt isegi kasutama hakkan.

Säästmisega läks sellel kuul erakordselt hästi. Palgast läks kõva pool Tulevase-Korteri-Sissemaksufondi ning sinna samasse läks ka tagastatud tulumaks. See tuli tagasi mitme asja kokkulangevusel: olin ju 2016. aasta esimese veerandi veel töötu, lisaks olen tasunud õppemaksu ning teinud mõned maksed ka III pensionisambasse. Tore üllatus, sest mingil põhjusel arvasin esialgu, et kursuse eest tasutud summa ei lähe koolituskulu alla. Ei tea isegi kust sellise mõtte sain - ikka läheb! Lisaks poetasin siiski veidi ka reisifondi, sest võib juhtuda, et neid tuleb sellel aastal mitu ja tahaksin kõigiks reisideks valmis olla.

Ka vähe ostmisega sain peaaegu hakkama. Kulutan jätkuvalt edasi kodus leiduvaid kosmeetika, lõhnaõlisid ja pesuvahendite jääke, juurde ostsin vaid varsti lõppeva näopesugeeli. Täiesti eemale ei suutnud ma end hoida Baltika moetänavast, sest miski ütles mulle, et paar kuud tagasi Montonis nähtud litritega siili kampsun võiks seal olla allahinnatud. Oligi! Lisaks kulus raha hoopis sünnipäevadele, laevapiletitele, kinole, väljas söömisele.

Veebruaris sai väga palju lahedat ette võetud: sain lausa mitme sõbrannaga kokku, käisin Tartus, tähistasime sõbrapäeva õhtusöögiga, tegin mitu jogurtitorti, nautisime pikka (koolivaba!!) nädalavahetust, jalutasime, kelgutasime, möllasime isetehtud vastlakuklitega ja käisin kaks korda kinos.

No comments: