December 31, 2016

Peatse kohtumiseni, detsember!

 trenn - enamvähem
gluteenivaba - ei
raamatud - jah
itaalia keel - jah
investeerimine - vanaviisi

Aasta võtsin juba eelmise postitusega kokku, kuid tahan veel viimase kuu kokkuvõtte ka kirja panna. Mulle täitsa meeldib sellist tüüpi blogimine - et kui muidu isegi mõtted ei jookse või midagi väga huvitavat ei toimu, siis korra kuus saab siiski hetkeks tagasi vaadatud ja asjad kirja panna. Sellega jätkan kindlasti ka uuel aastal, kuid pealkirjades ma enam kuudega hüvasti ei jäta, sest minul oli küll raskusi 12 erineva fraasi väljamõtlemisega..

Trenni tegin palju kuu esimeses pooles. Valmistusime taas esinemiseks, kuid sellel korral ei olnud see enam nii pingeline. Kord oli juba tehtud ja nüüd teadsin näiteks väga hästi, et esinemisriiete alla on okei panna 3 kihti lisariideid, sest meie lühikest kava tantsides ei jõua mitte kuidagi soe hakata, nagu olin arvanud esimesel korral. Nii et läks paremini ja ma ei olnudki kontideni külmunud. Kogu šedöövrit käis vaatamas mu ema, mille üle on mul hea meel - sai tema kah linna kultuuriprogrammi kaema!

Jõulud olime sellel aastal Itaalias. See seletab näiteks seda, miks gluteenivaba sellel kuul eriti ei õnnestunud, miks jõudsin raamatuid lugeda ja miks itaalia keelega hästi läks. :) Väga palju sellest reisist rääkida pole, sest täpselt pool aega olin haige ja voodis siruli.. Ega meil erilisi plaane polnudki, rahulikud jõulud tema perega, palju magamist, söömist, lugemist. Ühe postituse ikkagi teen, sest käisime Roomas, mis oli minu jaoks esimene kord.

Veel sellel kuul toimunud asju: käisin Robotexil, tegime jõulukaarte ja piparkooke, pildistasin ühte jõuluseltskonda, tähistasime töökaaslastega pühi, tegin koolis mitu testi, uurisime kasvava huviga kinnisvaraportaali.

2 comments:

Maris said...

Head uut, Eliise!
Olen terve aasta vältel imetlenud su kokkuvõtvaid postitusi, mis ütlevad väga konkreetselt, kuidas uusaastalubadustega läheb. Kui see saladus ei ole, siis kas jätkad käesoleval aastal samade lubadustega või võtad midagi lisaks/loobud millestki?

Eliise said...

Head uut aastat sullegi, Maris! :)

Ma kindlasti jätkan samamoodi iga kuu kokkuvõtva aruandlusega. Aga millised lubadused täpselt, seda ma pole veel välja mõelnud. Näiteks gluteenivaba toitumine - kas seda üldse hakata enam kirja panema, kui nüüd see pole enam nii uus asi ja pigem on muutunud harjumuseks? Sellepärast ma pole veel seda nimekirja lukku löönud, et ma ei ole kindel, mida sinna panna ja mida mitte. Ma veidi mõtlen veel :)