December 31, 2016

Klassikaline tagasivaade 2016. aastale

1) Kas 2016 oli hea aasta?
Ma ütleks, et lausa väga hea aasta! Sain palju targemaks ettevõtluses, investeerimises, raamatupidamises. Sai puhata ja tööd teha ja plaane teha ning siis aru saada, et väga kaugele ei maksa neid teha ja hea on lihtsalt teekonda nautida. Sain endale (taaskord) kodu lähedal töökoha, millele ma ei oska mitte midagi ette heita. Mõnus aasta. Kuigi aasta viimane kvartal on olnud väga toimekas, võib-olla natukene liigagi.

2) Aasta kõige meeldejäävam hetk:
Häid mälestusi on mitmeid aga kõige meeldejäävam HETK peab küll olema see öö veebruaris kui me Nicolaga kõhugripis olime ja päriselt väga hirmus oli.. Või äkki see hetk kui me valmistusime oma tantsugrupiga lavale minema ja väga väga külm oli.

3) Kõige ebameeldivam hetk:
See samune veebruariöö!

4) Kus ja kellega sa koos olid, kui 2016. aasta algas?
Nicolaga kodus peale tragikoomilist õhtusööki Peppersackis (ei tea kas olen sellest rohkem kirjutanud, kuid meid teenindanud ettekandja käitumine oli selline, et sellest hiljem restoranile teada andes neiu vallandada).

5) Kus ja kellega sa koos oled, kui 2016. aasta lõpeb?
Väga suure tõenäosusega oleme Nicolaga kahekesi, kodus. Mina jäin reisil haigeks ja tunnen end praegugi nõrgalt, nii et isegi välja õhtust sööma ma vist täna lihtsalt ei jaksa minna. Pigem näriks midagi head kodus diivanil :)

6) Kas pidasid sellele aastale antud lubadusi?
Peaaegu. Käisin 2 korda nädalas trennis (v.a. suvi), sooritasin esimese väärtpaberitehingu, toitusin enamjaolt gluteenivabalt. Ma ei lugenud 15 raamatut (vaid ainult 8) ja ma ei lahendanud oma itaalia keele õpikut lõpuni.

7) Kas said mõne uue sõbra?
Jah.

8) 2016. aasta lemmikkuu?
September

9) Mis riike sa külastasid?
Läti, Soome, Rootsi, Itaalia

10) Lemmikfilm aastast 2016?
Uskumatu, aga vist ei olegi.. Väga vähe filme vaatasin sellel aastal, võrreldes eelmistega.

11) Kas leidsid mõne uue hea artisti?
Islandi laulja Ásgeir

12) Millele kulutasid kõige enam raha?
No ikka söögile. Või hoopis TTÜ täiendkoolitusele?

13) Nimeta 5 asja, mida tegid enda elus esimest korda:
kirjutasin äriplaani
lõikasin juuksed poole lühemaks
avasin enda kodulehekülje
jäin peaaegu auto alla
kandsin sirge lõikega kleiti

14) Mis oli su selle aasta kõige suurem saavutus?
Võib-olla vähem muretsemine. Mul on selline tunne, et ma ei muretsenud sellel aastal nii palju, kui mul tavaliselt kombeks. Lõpuks saabus see aeg!

15) Aga selle aasta kõige suurem läbikukkumine?
Polnudki vist sellist asja.

16) Kõige parem ost aastal 2016:
Kindlasti uus voodi!

17) Mis sind kõige rohkem ärevile ajas?
Võib-olla midagi aasta esimesest poolest - ettevõtluskoolitus, tulevikule mõtlemine..

18) Kas oled võrreldes eelmise aastaga õnnelikum või kurvem?
Niimodi ma öelda ei oska, aga olen palju rahulikum - paljud asjad ei tee enam muret. Mis ei tähenda, et kõik siin ilmas, või minu elus, lahendatud oleks. Kindlasti pole aga sellest pole enam nii paju hullu, kui varem.

19) Kas on midagi, mida oleksid tahtnud rohkem teha?
See itaalia keel.. Kui praegu mõtlen tagasi, siis ikka häbiväärselt vähe pühendasin sellele aega.

20) Kas on midagi, mida oleksid tahtnud vähem teha?
Võib-olla oleks saanud veelgi vähem nisujahu süüa, vahel tuli seda ikka ette ka siis, kui polnud mõjuvat põhjust (puhkus välismaal näiteks, või jõulud). Samas mingi lõbu siin ilmas võib ju ka olla.

21) Kõige parem uus sari?
Arrested Development - minu jaoks uus ja päris naljakas.

22) Kui vanaks sa said ja kuidas su sünnipäev möödus?
Sain 26 ja sünnipäev möödus sedasi: hommikul ärkasin ja Nicola tõi hommikusööki. Selleks oli loomulikult mu lemmik, eks ikka (südamekujuline) muna ja peekon. Seejärel algas palavikuline viineripirukate küpsetamine võimalike külaliste tarbeks. Siis sõitsime surnuaiast ja vanaema juurest läbi ning maandusime tagasi kodus. Lõunaks sõime arvatavasti eelmise päeva toitu. Puhkasime. Mõned sõbrad sattusid mulle koju mind õnnitlema, kuid mingit pidu ma sellel aastal ei jaksanud teha. Õhtu tuli vaikne, sõime Nicolaga kahekesi Von Krahli Aias. Kesköö paiku läksin Sashale lennujaama vastu.

23) Milliseid riideid kandsid kõige rohkem?
Kas just kõige rohkem aga palju kandsin kleite ja seelikuid, seda just alates uue töökoha saamisest. Poleks talve, kannaks veelgi rohkem.

24) Laul, mis jääb sulle 2016. aastat meenutama?
Taaskord pole sellist laulu.

 Kõige hiljutisem pilt minust ehk siis 28.12.2016 haigena Rooma raudteejaamas teed joomas

No comments: