November 30, 2016

Čau, november!



Kuna mul on praegu Slovakkia sõbranna külas, siis on vaid paslik, et saadan selle kuu ära slovakkiakeelse "tsau"ga. Usun, et kirjutan meie seiklustest siis, kui ta kodumaal tagasi on.

trenn - jah
gluteenivaba - enamvähem
raamatud - ei
itaalia keel - ei..
investeerimine - vanaviisi

Möödas on üks (liigagi?) tegus kuu ja vaikselt õhkan nüüd juba jõulude järele - no et saaks korra jalad seinale visata.. Trenn ja kool on muidu hallatavad, kuid KOHE, kui sellele lisandub mingigi lisakohustus, on kaos kerge tekkima. Mis tähendab seda, et Nicola koristab ja teeb süüa ja käib toidupoes (muidu on meil need kohustused pooleks jaotatud) ja mina raban mitmel rindel.

Trenni sai tehtud eriti hoolega, sest 25. novembril oli meil Raekojaplatsil esinemine. Lisaks sellele käisime Nicolaga korra nädalas ujumas, mis tähendas minu jaoks 3 korda nädalas trenni, mida loen juba eeskujulikuks tulemuseks. Sellega plaanime uuest aastast jätkata.

Ühte PÖFFi filmi jõudsin vaatama. Kõigest ühte! See sai valitud kah nii, et võtsin oma ainsa vaba päeva ning valisin ainult Sõpruse filmide seast, sest just sinna kinno tahan ma kõige enam minna. Eelmisel aastal seal vabatahtlikuna töötamine oli lihtsalt nii nii hea, et ma tabasin end nüüd kinosaalis lausa mõttelt, et ma ei tahagi enam PÖFFile vabatahtlikuks kunagi minna - sest puudub garantii, et ma jälle ainult Sõpruse vahetused saaks ja mujal pöffitamine pole minu jaoks enam üldse "see". Igatahes filmiks oli moekino valikust "To Be A Miss", ka produtsent oli filmi sisse juhatamas. Hinnanguks ütlen: ootuspärane dokumentaal, mis oleks võinud minna tegelikult veel rohkem sügavuti.

Muud märkimisväärsed tegevused: käisin hambaarsti juures, tähistasime töökaaslasega 77 koondaasta täitumist, osalesime sõbrannaga soengukoolitusel ja pildistasin ametifotot.

No comments: