August 12, 2016

Kihnule!

Avastasin, et käin sellel aastal täpselt ühtede ja samade riietega pidevalt matkahõngulistel väljasõitudel - alati sama pusa ja väga tihti ka just need samad püksid. Pildialbumist jääb siis aastate pärast mulje, et muid riideid polnudki.

Meie Kihnu reis osutus ähvardavast ilmast hoolimata mõnusaks loodusreisiks. Ööbisime tegelikult mandril - Maria talus, mille esmamulje suuresti meid vastu võtnud töötaja tõttu oli päris kehva (ja lubatud kööginurk oli täiesti tühi - milles ma seda pliiti kasutan?!), kuid mida aeg edasi, seda paremaks läks. Poti-kahvlid-taldrikud saime järgmisel päeval hommikulauast neid küsides ning teise päeva hommikusöögiks olid lisaks võileivamaterjalile ja pudrule ka pannkoogid! See meeldis meile juba väga.
Kihnule sõitsime praamiga laupäeva hommikul ning lahkusime sama teed pidi sama päeva õhtul. Auto jätsime sadamasse, sest saarel pole sellega ausalt mitte midagi teha. Kohe sadamast rentisime rattad (1 ratas 7 euri 6 tundi) ning sellist kerget pühapäevasõidu kiirust hoides jõudsime läbi vändata terve saare ja veel natukene pealegi. Pikema peatuse tegime tuletorni juures, pidasime väikese pikniku ja loopisime kive merre.
 Kihnul on ka muuseum, kirik ja saare keskuses on poekene ja söögikoht. Saatsime sealt ühe kaardi Itaaliasse, mille kohta naljatasime, et suure tõenäosusega jõuame meie enne pärale. Inimesed on saarel sõbralikud, kõik teretavad, kui nende aedadest ratastel mööda vuhiseda ning teeääred on täis silte, mis kutsuvad aeda suitsukala ostma.