July 31, 2016

Prantssai*, juuli!

*prantssai - vanaisa släng, mis tähendab "tsau"

trenn - vähe, kuid igatsen rohkem teha. vabandused puuduvad
gluteenivaba - jah, v.a. suguvõsakokkutulek (KRINGEL)
raamatud - ei
itaalia keel - jah, hetkel Duolingo seltsis
investeerimine - vanaviisi

Olen nüüd mõnda aega hakanud õhkama septembri järele, et saaks jälle trenni tagasi tantsima. Kolm kuud on ikka pikk vahe ja tahaks liigutada. Rulluisutamine on olnud hõre. Juuli alguses sõitsin rattaga Hiiumaal 3 tundi, see oli lahe. Natukene ikka käime jalutamas ka aga tahaksin rohkem teha. Miks ei tee, ei tea, laisk vist. Teisipäeval käisime Nicolaga, tema rattaga ja mina rulluiskudega, ühel kergliiklusrajal. Kokku tuli 15 kilomeetrit ja pärast kodus oli hea tunne, et lõpuks sai midagi tehtud. See võiks ju olla motivaator rohkem liigutama. Täna käisin rulluisutamas, kuid see piirdus 20 minutiga, sest vihma hakkas sadama.

Gluteenivaba olen nii, nagu ennegi, kuid tegin erandi suguvõsakokkutulekuks. Tundub, et nüüd olen jõudnud sinna faasi, et tegelikult enam väga suurt isu ei ole. Ikka sööks, kui saaks, aga näen, et omal on tegelikult pärast halb olla ja seda pole vaja - kõht on punnis ja raske, hiljem näonahk kah kehvem. Arvatavasti ei muutu sellest väga palju, kui ma siis vahel harva mingit saialist söön aga! Minus ei ole veel see oskus väga tugev, et ma ütlen "jah" ainult ühele asjale. Nii oligi, et kui terve nädalavahetuse mugisin saia, siis järgneval esmaspäeval võtsin veel ühe piruka, sest hea on ju. Teen siit järelduse, et mida vähem sööd, seda väiksem isu gluteeni järele, aga kui siis lõpuks sööd ja sööd täiega, siis on isu tagasi 100% ja raskem on end keelata.

Lugenud ei ole, sest puudub tuju. Igasuguseid raamatuid olen kõrva taha pannud, et seda tahaks lugeda aga tegudeni ei jõua. Ka investeerimisuudiseid pole jagada, kõik on vanaviisi.

Itaalia keel on muutunud taas aktuaalsemaks, sest augustis lähme puhkusele. Suure suuga olen lubanud, et ma sellel korral ei häbene oma puudulikku keelt ja praktiseerin hoolega, vigadest end heidutada laskmata. Üritan teha eeltööd ja oma pead tarkusega täita. Nicola kiidab, et lähen paremaks, kuid endal on siiski tunne, et kui ma midagi õigesti ütlen, siis see tuleb kogemata, et ma umbes mäletan, et midagi sellist oli. Vahel kasutan mingit sõna, mille täpset tähendust ei mäleta aga enamvähem peaks sobima. Mänginud olen sellise mõttega, et ühel päeval nädalas räägime kodus ainult itaalia keeles. Kujutan ette, et väga sisukaid kõnelusi me sellel päeval ette ei võta..

Juuli oli tegus kuu. Mul oli neli portreepildistamist (üks nendest on SIIN), käisin kolmel saarel (Aegna, Hiiumaa, Saaremaa), nägin päris palju tuttavaid. Olen tööl iga päev kleiti või seelikut kandnud, vaid paari erandiga - nii hea on! Ja vaikselt hakkab reisiootus sisse tulema, viimati käisin Itaalias üle aasta tagasi, eelmise aasta veebruaris.

No comments: