June 17, 2016

Vagabond - Cortona

Nii see kipub olema, et vanusega tuleb kvaliteediihalus. Järjekordsete ühe-hooaja-tenniste (mis muide ei olnud 10-eurised tundmatu firma toodang) lõhkiseid kandu nähes tõdesin, et see jama peab lõppema. Juba need punased isendid olin ostnud lootuses ikka mitu suve-kevadet kanda, ideaalis näiteks 4-5, kuid nii kahjuks ei läinud. Kuid nüüd! Usk on suur, et hädast päästab taaskord välja Vagabond. Nahast tennistele olen ennegi mõelnud, meie kliimas loomulik valik. Vagabondi kodulehel on outleti osa väga suur ja mis veel eriti rõõmustav: seal ei ole igat mudelit vaid üks number alles. Mul on võrdlemisi populaarne jalanumber, 39-40, niisiis on allahindlused mulle tavaliselt peavaluks, sest alles on kas 36 või 42.

Netist ma siiani jalanõusi eriti tellida ei ole tahtnud, sest suurust on keeruline paika saada ja netikaubu tagastamine tundub mulle alati üks keeruline ettevõtmine, kuigi see on vist pigem iganenud ja üldse mitte tõele vastav arvamus. Tellisin need samad viisud esialgu number 40 ja need olid nii suured, et kand loksus välja. Tagastamine oli kerge: printisin välja lehe, pakkisin kupatuse samasse kasti, viisin postkontorisse ja nii oli, midagi juurde maksma ei pidanud. Arvele kanti tagasi jalanõude summa, postikulu (6 euri) ei tagastata. Uue tellimuse tegin suurus väiksemale paarile, vahetamise moodust ei ole - kui ei sobi, saadad tagasi ja teed otsast peale uue tellimuse. Nüüd oli suurus õige, kuid võrdlemisi laia liistuga on nad siiski. Mulle sobib, vajadusel mahub ka täissokk sisse.

Tegelikult tahaks nii, et kogu kingagarderoob oleks vastupidav ja mugav. Vaikselt olen hakanud selles suunas liikuma, näiteks mitu palavat suve on mul juba head crocsid ja tean, et muid plätulaadseid tooteid enam ei tahagi.

Väga suure hoolega mühab meil rõdul basiilik.

2 comments:

madiken said...

Tahan ka selliseid crocse! Kust saab? Väga vana versioon? Ma ei leia...

Eliise said...

Need on juba paar hooaega tagasi ostetud jah. http://www.crocs.eu/ lehel on ilusaid praegu ka, nt need kahed:

http://www.crocs.eu/womens-crocs-isabella-sandal/202465,en_ES,pd.html?cid=689&cgid=women-footwear-flipflopsSandals#&cgid=women-footwear-flipflopsSandals&start=4

http://www.crocs.eu/womens-crocs-isabella-jelly-flat/203285,en_ES,pd.html?cid=689&cgid=women-footwear-flats#start=12