May 20, 2016

Ootavad vaatamist


Eile lappasin vanu postitusi läbi, lugesin ja vaatasin huviga. Ka filmipostitusi, ning avastasin, et mulle on tegelikult kommentaaridesse jäetud mõndade filmide soovitused, sest tundub minu maitsele olevat. Ja loomulikult olen ma kõigile vastanud, et jaa, jätan meelde! Ise peaks ju teadma, et see minu meelde jätmine ilma kuhugi üles kirjutamata ei ole väga hea meetod.. Niisiis: võtsin ette kommentaarid ja panen siia kirja filmid, mis sinna poetatud on. Loodetavasti ei läinud midagi kaotsi:
Ja siis on mul veel moblas nimekiri, kuhu jõuavad filmid kas kinos traileri nägemise peale või kellegagi rääkides või lihtsalt tuleb meelde, et SEE on ju ikka veel vaatamata:
Ja ma tean, et tegelikult on mul veel bookmarksides filmid kirjas ja midagi on juba arvutis ka.. Ruttu vaja vaatama hakata!

1 comment:

Lotta said...

Ma ei tea tegelikult üldse, milline sinu maitse filmide osas on, aga jätan ka sulle mõned soovitused, et su nimekirja veel pikendada. Olen viimasel ajal vaadanud hästi palju vanu filme (perioodist 1940-1980) ja sellepärast on soovitused ka just sealt:


1. A Streetcar Named Desire (1951), Elia Kazan. Olen suur Tennessee Williams'i fänn ja ilmselt meeldis mulle ka sellepärast see film.

1. Vertigo (1958), Alfred Hitchcock. Omamoodi klassika, aga ma polnud seda varem näinud.

3. Who's Afraid of Virginia Woolf? (1966), Mike Nichols. Sest et Elizabeth Taylor :D