February 29, 2016

Hüvasti, veebruar!

Trenn - Enamvähem
Gluteenivaba - Enamvähem
Raamatud - Jah
Itaalia keel - Ei veel
Investeerimine - Peaaegu

Trennis käisin muidu nagu ikka kaks korda nädalas, kuid viimased kaks korda pidin puuduma tervislikel põhjustel. Nimelt suutsin kuskilt hankida ühe väga ränga kõhuviiruse, mida sõbralikult ka Nicolale edasi jagasin. Praktikas tähendas see seda, et veetsime ühe nädalavahetuse mõlemad sundpaastudes, sest isegi vesi ei püsinud sees.. Kõhugrippidega on õnneks see hea asi, et keha saab nendest üldjuhul kiiresti jagu. Küll aga püsis mul nõrk tunne ja peavalu veel umbes nädalajagu, nii see trennivahe sisse tuligi. Homme aga olen kindlasti plastis ja juba tean, et tantsuga on edasi mindud, minul on parem end viimases reas hoida..

Gluteenivaba - võiks öelda, et enamvähem. Kodus küll, kuid kellegi juures külas või väljas süües ei ole ma endale (mõistuse piires) otseselt midagi keelanud. Sellest hoolimata läheb näonahk paremuse suunas, sest üldjoontes püsin siiski rajal. Kui alguse sai see näonahast tingituna, siis praeguseks võib öelda, et gluteenivaba on mõnus olla, kui seda 100% rangusega jälgima ei pea. Küll aga olen märganud seda, et kergem on olla 100% gluteenivaba, sest kui oled juba korra midagi endale lubanud, siis on raske piiri määratleda ja järgmine nn libastumine tuleb palju kergemini. Aga - kõige olulisem on mitte põdeda ja olla mõõdukas, sest süüa on ju hea.

Lugesin läbi "We Need To Talk About Kevin"i. Ma ei osanud üldse oodata nii intensiivset raamatut.. Ega ma loomulikult polnud väga uurinud ka, et millest see siis on. Teadsin umbes nii palju, et raamatus on üks problemaatiline poiss ja tema ema, ka film tehti alles sellest. Mõtlesin aga, et no kui problemaatiline, äkki kiusab koolis natukene teisi lapsi ja on halvad hinded. Ei, hinded olid korras aga kiusamine päädis massimõrvaga koolis. Soovitan lugeda siis, kui tahad endale uut hirmu nimega "laste saamine"..

Investeerimisteemas on toimunud huvitavad edasiminekud - osalesin Naisinvestorite koolitusel, avasin LHV's kasvukonto ning registreerisin Bondoras investori kasutajakonto. Esimesed ülekanded teen sellel nädalal. Olen end aina enam teemaga kurssi viinud ja avastanud huvitavaid vaatenurki ning mis kõige olulisem - saanud kindlust, et see on midagi minu jaoks. Üle pika aja olen avastanud enda jaoks uue teema, mis sügavalt huvitab mind. MIKS ei oleks võinud mul see huvi olla juba gümnaasiumi lõpus, küsin ma vahepeal. Usun, et nii mõnigi valik mu elus oleks teistsugune olnud, näiteks oleksin ehk poole kohaga tööle läinud juba kooli ajal. Positiivne on aga see, et finantsiliselt ümber ma end kasvatama hakkama ei pea, olen alati rahaga arukalt ümber käinud.

Veebruaris toimus veel üks oluline asi - lõpetasin ettevõtluskoolituse valmis äriplaaniga! Nädal hiljem esitasin selle ka Töötukassale ning nüüd ootan. Vahepeal käivad mingid hirmud peal ("Mis siis saab, kui saangi toetuse, kuid ettevõtmine läheb eriti luhta?!"), kuid kõige paremini on aidanud mõte - tegelen halva olukorraga siis, kui halb olukord kohal on.

2 comments:

Anonymous said...

Mina olen ka viimased nädalad üritanud gluteeni vältida. Ma küll kindlalt ei tea aga kahtlustan, et minu kõhuprobleemid on sellest tingitud. Ning noh, kaaluga pole ka just kõik korras:) Ja nii raske on. Mitte seetõttu, et hirmsasti tahaks seda süüa vaid nii paljudes asjades on gluteen sees. Asjades, mida ma poleks isegi osanud arvata. Nagu Sa ütlesid, kodus on üpris kerge jälgida, mida sööd aga näiteks eile käisime trippimas ja pisut keeruline oli. Õnneks mu tuttavad teavad, et ma üritan gluteeni mitte süüa ning kuskile saia sööma nad mind ei viinud:)

Eliise said...

Nii on, kui asja jälgima hakata, siis jäävad menüüst lisaks saiale välja ka "varjatud" gluteeni allikad: igasugused paneeritud toidud, tihti ka poolfabrikaadid, jahuga paksendatud kastmed. Väljas ja reisil süües jääb selle võrra kohe valikuid vähemaks. Kõige kergem ongi ainult kodus süüa :) Edu!