February 10, 2016

Hommikune uimerdamine

 Vahel juhtub nii, et nädalavahetusele, kui peaks see põhiline puhkamine toimuma, on nii palju asju kuhjunud, et väsitab lausa rohkem, kui tööpäevadel rööprähklemine. Möödunud nädalavahetusega just nii läkski: aeg kulus nii kodustele toimetustele, mida nädala sees ei jõua teha, toidušopingule, koolitusele (millest kirjutan ehk rohkem veebruari kokkuvõtvas postituses), äriplaani kirjutamisele (4 tundi jutti?!). Tavaliselt teeme nädalavahetusel midagi huvitavamat/aeganõudvamat süüa, seekord veiseliha hautist tumeda õllega. Nicola käis eesti keele A2 eksamil. Ja nii oligi, et esmaspäeva hommikul rööprähklemine jätkus, pidime käima nii kohalikus omavalitsuses kui saatkonnas. Aga! Eelnimetatud asutused töötavad nii kärmelt, et olime oma asjadega juba enne 11 valmis ning aega uute kohustusteni tervelt 2 tundi.

Uitasime vanalinnas, jõime (peaaegu tühjas) Mustas Puudlis teed ja sõime Kompressoris lõunat. Oli nii sombune ja unine ilm, linn oli vaikne. Mulle väga meeldivad sellised tööpäeva hommikud, kui Nicolal on õhtuvahetus, mis algab alles kell üks. Üldiselt ei planeeri me mitte kunagi midagi nendele hommikutele vs. nädalavahetuse hommikud, kui peaks justkui asjalik olema ja aega targalt ära kasutama. Nüüd mõtlesimegi, et need hommikud on uimerdamiseks ja jalutamiseks. Puhkama peab, enam ammu ei ole popp koguaeg tegevuses ja stressis olla..

3 comments:

Anonymous said...

Õnnestus ka Nicolat ükskord trollis näha - oli selline natukene imelik tunne justkui ma teaks teda, aga tegelikult samas ka päris mitte! :)

Mul on paar küsimust selle keeleõppe kohta (küsin, kuna arvatavasti tuleb mu välismaalasest elukaaslasel sama tee jalge alla võtta):
Kas Nicola käib keeltekoolis või õpib ise? Mis materjale ta kasutab ning kas ta oskab midagi soovitada?
Kuidas ta õpib - kas tal on oma süsteem? Kas on asju mis talle eriti raskusi on seni valmistanud (käänded näiteks) või on kõik üldiselt lihtne olnud?

Eliise said...

Tere, Nicola siin, ma käin tööl trolliga iga päev, järgmine kord tule tervitama mind! Ma käisin keeltekoolis neli kuud, aga nüüd ma õpin ise. Ma kasutan Tere! ja Tere jälle! õpikuid, need on toredad õpikud. www.keeleklikk.ee on väga kasulik ka. Minu süsteem on: teha harjutusi õpikust, rääkida Eliisega eesti keeles, ja küsida temalt palju küsimusi. Grammatika (käänded, tegusõnad) ei ole väga raske, sõnu mäletada (ja forming plural partitive) on raske, ma soovitan osta (või teha) sõnakaardid. Kivi kotti!
P.S. Eliise aitas mind selle kommentaariga.

Kriss said...

Mul on Tallinnas praegu parajalt vaba aega ja meeldib samuti just hommikupoole, kui tänavad veits tühjemad, vanalinnas seigelda. Täna trenni rutates aga sattusin nägema lipuheiskamist, koos hümni ja kõigega - jäin lihtsalt poole sammu pealt seisma ja imetlesin seda hetke.
Haha, ja see Nicola kirjutatud (edit. by Eliise :D ) kommentaar on nii lahe!