January 31, 2016

Head aega, jaanuar!



Ongi esimene kuu uuest aastast läbi. Kui kellelgi on veel endale antud lubadused meeles, siis praegu oleks paras aeg teha esimene vahekokkuvõte. Minuga on praegu lood seal maal, et

trenn - jah
gluteenivaba - jah (... 95% ajast)
raamatud - jah (2 on läbi)
itaalia keel - ei veel
investeerimine - ei veel

Trennis käin hoolega ja üha kasvava rõõmuga. Reedel oli meil treeneri juures hiline jõulupidu ja saime seal üksteisega paremini tuttavaks. Endale mitteüllatuseks pidin taas nentima, et peolist minus ei ole. Kui kesköö paiku hakati mõtlema klubi poole liikumisele, hakkasin mina mõtlema uinumisele ning võtsin 00:30 taksoga suuna kodu poole. Ma ei tea, kuidas sellesse suhtuda - ühelt poolt hea, teiselt poolt olen end vahel seetõttu kuidagi kõrvalejäetuna tundnud. Ma lihtsalt ei suuda kaua üleval olla. Kui klubitamine hakkaks paar tundi varem, oleks kõik normull ja saaks mina ka vahel tantsida ja seltskonda kuuluda.

Lugemine inspireerib mind jälle ja nii hea on olnud arvuti asemel hoopis paberkandjal midagi lugeda. Läbi said Elizabeth Gilbert'i "Big Magic" ja James Wallman'i "Stuffocation". Esimene nendest jõudis minuni ühte blogi lugedes ja räägib loovusest ja loovalt elamisest. Mõned kohad kõnetasid mind hästi ja mõtlen, et peaksin need hariliku pliiatsiga alla joonima, et aegajalt endale üle korrata. Just juhtudel, kui peas keerlevad mõtted stiilis "mitte midagi ma ei oska ja kellele seda üldse vaja on". Ma ei mäleta, kuidas ma teise raamatu leidsin, kuid see on teema, mis mind väga huvitab. Asjad ja kuidas meil on neid liiga palju ning mis mõju see tegelikult avaldab. Raamatu mõte oli lõpuks üks - keskenduda rohkem elamustele kui asjadele.

Investeerimine - käisin oma esimesel teemakohasel seminaril (USA aktsiaturud) ning nädala pärast on koolitus algajatele. Sain kinnitust, et asjaga on võimalik end piisavalt kurssi viia ka ilma vastava finantshariduse taustata. Ootan põnevusega järgnevaid etappe.

Eile tegi Nicola naljaka lõunasöögi - lõhepasta tomati ja viinaga. "?!" oli ka minu reaktsioon, kui pannil lõhetükke viinaga marineerimas nägin. Retseptis oli nii ette nähtud ja loomulikult pidi selle asja järgi proovima. Võibolla oskavad gurmaanid meilegi selgitada, mis rolli viin seal mängib, sest maitsest vähemalt meie küll midagi aru ei saanud. Gluteenivabadele vihje: siiani kõige parem gluteenivaba pasta on olnud ICA firmalt, mida saab Rimist. Suurima pettumuse on valmistanud Schär'i gluteenivaba pasta (aga nende jahu on jällegi hea ja mõni aeg tagasi võrreldes teistega odav, 4 euri kilo. Viimane kord oli küll röögatu vahe ja sama jahu oli samas poes 5.19'ga müügis, aga mis sa häda korral teed. Jah, Prisma, sind on teolt tabatud..)

Muidu võtab endiselt ettevõtluskoolitus ja äriplaan suurema osa kas ajust või mõttemahust, kuid olen hakanud sellesse vabamalt suhtuma. Ei saa kõige pärast muretseda ja osalt meenutab see lõputöö kirjutamist. Mäletan hästi, et ma ei olnud sellega ise lõpuni rahul, kuid asjata. Tulemus oli piisavalt hea ja juba paari kuu pärast põhimõtteliselt unustatud teema. Niisiis teen oma asja nii, nagu kahurist tuleb ja kui vaja, eks siis juhendaja ütleb, kus midagi puudu on.

2 comments:

Maria said...

Mul klubitamisega täpselt sama probleem. Tahaks tantsima minna küll vahel aga ei jaksa ära oodata kuni teised lõpuks selles seisundis on, et nende jaoks paras aeg minna on.

Eliise said...

Just nii :(