December 6, 2015

Tänupühad Mustamäel

 Eelmisel nädalal, tegelikult juba enne minu sünnipäeva, tähistasime sõpradega tänupühi. Traditsioonidele vastavalt oli meie pidulaual peaaegu kõik vajalik esindatud, vaid väikese kohandusega - kalkuni asemel kana. Kõik oli maitsev, eriline üllataja maguskartulivorm pekaanipähklitega. Ka mais meeldis mulle tõlvikuna väga, seda krõbistaks praegugi. Aitäh Kadile ja Nateile, et meid külla kutsusite!
 Magustoidu eest kandsin mina hoolt. Tegin kaasa banaani crumble'it ning nägin poes huvitavat jäätist. Tegemist meejäätisega, kus on mett lausa 20%, Eesti toode. Kõik peale minu olid seda kas poes juba näinud või lausa söönudki, minu jaoks täielik üllatus. Aus ja magus jäätis, pakendile plusspunktid.

2 comments:

Jaanika Malenšek said...

Mõnus õdus meeleolu. :)

Mina avastasin sel suvel maisitõlvikud enda jaoks. Korjasime otse põllult, leotasime natuke vees ja grillisime. Peale tegin või, maitseainete ja küüslaugu määrde. Oi, seda sööks veel ja veel!

Lotta said...

Avastasin ka alles see nädal selle meejäätise. See oli nii hea, et pistsin selle ühe õhtuga üksi pintslisse :D
Toidud tunduvad nii isuäratavad. Suu jookseb praegu niimoodi vett...