December 31, 2015

Klassikaline tagasivaade 2015. aastale

1) Kas 2015 oli hea aasta?
Peaaegu samasugune, kui 2014 aasta - üks pool pime ja teine pool helgem. Aga olen üha rohkem hakanud uskuma, et iga asi on millekski hea. Küllap siis oli see aasta kokkuvõttes samuti hea! Praeguseks olen taibanud, et isegi, kui ma võin toriseda mingite igapäevaste asjade üle, siis tean, et need ei oma tähtsust ja olen tegelikult õigel teel.

2) Aasta kõige meeldejäävam hetk:
 Südamepuperdus veebruaris, kui seisin Itaalias Nicola magamistoa ukse taga - tegin talle kooli lõpetamise puhul üllatuse ja läksin etteteatamata külla! Iga kord, kui meenutan, tuleb naeratus näole. Hindamatu mälestus.

3) Kõige ebameeldivam hetk:
Võibolla kogu depressioonimaiguline kevad..

4) Kus ja kellega sa koos olid, kui 2015. aasta algas?
Olin koos emaga Helsingi kodu juures pargis

 5) Kus ja kellega sa oled, kui 2015. aasta lõpeb?
Praeguste plaanide järgi sööme Nicolaga Peppersackis õhtust

6) Kas pidasid sellele aastale antud lubadusi?
Soomes olles jätkan 2 korda nädalas ujumas käimisega - jah, suvel asendus see rulluisutamisega
Saan itaalia keele rahuldavale tasemele - ei..
Blogin natukene rohkem - pigem ei..
Loen kohe päris palju rohkem - kindlasti mitte..

Mis paneb mind mõtlema - kas ma sean endale liiga kõrged sihid või ma ei sea piisavalt konkreetseid plaane ning ei järgi neid? Tundub, et teine variant, sest misasi on "natuke rohkem"?! Kuidas seda mõõta? Eliise, keskendu!

7) Kas sa said mõne uue sõbra?
Jah

8) 2015. aasta lemmikkuu?
Juuli - tagasi koju kolimine, lebopuhkus Horvaatias

9) Mis riike sa külastasid?
Soome, Itaalia, Horvaatia, Ungari

 10) Lemmikfilm aastast 2015?
Väga raske küsimus.. Mul on justkui tunne, et ma ei ole üldse 2015. aasta filme vaadanud. Uusi filme sai aga PÖFFil vaadatud väga palju ja nendest kirjutasin SIIN.

11) Kas leidsid mõne uue hea artisti?
First Aid Kit

12) Millele kulutasid kõige enam raha?
 Arvan, et trenni tegemisele ja fotograafiale. Või siis ikkagi söögile.

13) Nimeta 5 asja, mida tegid enda elus esimest korda:
Lahendasin karjäärialaase küsimuse südame, mitte peaga (ikka põen natukene)
Olin töötu
Jäin lennukist maha
Olin PÖFFil vabatahtlik
Käisin abifotograafina pulmas

14) Mis oli su selle aasta kõige suurem saavutus?
 Tagasi Tallinna kolimine, ehk siis lahkumine eluviisi ja töökoha juurest, mis pigem masendas, kui rõõmustas

15) Aga selle aasta kõige suurem läbikukkumine?
 Tahaksin kirjutada, et soovitud kooli mitte sissesaamine aga nüüd mõtlen, et mis selle asemel tuli oli võibolla paremgi, nii et jään vastuse võlgu!

16) Kõige parem ost aastal 2015:
Minu peakene mäletab ikka paremini viimase paari kuu sündmuseid, nii et arvatavasti uus Sigma objektiiv.

 17) Mis sind kõige rohkem ärevile ajas?
Ebakindlus tuleviku osas

18) Kas oled võrreldes eelmise aastaga õnnelikum või kurvem?
Õnnelikum

19) Kas on midagi, mida oleksid tahtnud rohkem teha?
 Lugeda ilukirjandust

20) Kas on midagi, mida oleksid tahtnud vähem teha?
Voodis vedeleda.. Mul on tunne, sellest ma ei saagi lahti. Ka praegu vedelen voodis. Põhimõtteliselt 90% ajast, kui ma olen arvutis, laman ühtlasi voodis. Ühel või teisel moel, valikud on lõputud.

21) Kõige parem uus sari?
Downton Abbey!

22) Kui vanaks sa said ja kuidas su sünnipäev möödus?
Sain 25 ning mu sünnipäev möödus väga meeleolukalt. Hommikul avasin Nicola ja tema pere kingid - köögikombaini, suure supiretseptiraamatu, mütsi, salli ja Yankee küünlad. Päeval ostsin uue objektiivi. Pärastlõunal meisterdasin hoolega süüa teha - fetamuffineid ja viineripirukaid. Õhtul tulid mulle sõbrad külla ning tähistasime nendega, korraldasin erinevaid viktoriine ja mänge. Õhtu lõpetasime Pööningul ning mul oli lausa natukene kurb, et see päev nii kiiresti läbi sai. Ootasin ja planeerisin kaua ning kõik läks üle ootuste hästi.

 23) Milliseid riideid kandsid kõige rohkem?
Teksa leggingsid, kampsunid, t-särgid

24) Laul, mis jääb sulle aastat 2015. meenutama?
Raske öelda, polegi vist sellist laulu

 17.11.2014 ja 26.12.2015

No comments: