December 26, 2015

Jõulukaardid

Nüüd, kui kõik mu saadetud jõulukaardid on kõigi eelduste kohaselt saajateni jõudnud, võin neid ka siin näidata. Olen suur postifänn, kirjad, pakid, kaardid, kõik meeldivad! Nii saata kui ka saada. Niisiis võtsin loomulikult ka sellel aastal kaarditeo ette, küll aga põhjalikumalt, kui varem. Selle tarbeks käisin Zelluloosi poes, kust sain mustripabereid. Kasutust leidsid ka ajakirjadest välja lõigatud reklaampildid, eriliseks hitiks kujunesid Dermoshopi ajakirjast pärid jõulusoovid. Kasutasin kleepse samuti, 3D tähed on kunagi Suomalainen Kirjakauppa poest ostetud, must pitsteip on Koduekstrast.
Kui ühel pühapäeval kaarte tegin, sai keset kõige suuremat möllamist liim otsa. Nicola pakkus siis, et ta vaatab jalgpalli lõpuni ja läheb toob mulle, sest ta näeb, kui väga mulle meisterdada meedib (P.S. hästi halb ilm oli, ise poleks kohe päris kindlasti ainult liimi pärast välja läinud). Hiljem sellele žestile mõeldes tuli lausa pisar silma?! Ei teadnudki, et selline emotsionaalne pehmik teinekord olen :D

3 comments:

Mari said...

Heh, eriti usin. :) aga jaa, ise meisterdada teistele ja samas teistelt saada isemeisterdatud kaarte on väga äge ja südantsoojendav.
Imeilusad kaardid!!!

madiken said...

Mulle nii meeldib su kaart, aitäh! See jääb meil kindlasti üle kolmekuningapäeva külmikule :-)

Eliise said...

Aitäh :) Madiken, väga tore, et meeldib!