November 11, 2015

Harakas tegutseb taas

Peale hommikuseid asjaajamisi seadsin sammud Rimisse, et ülemäära väikese lõunasöögi pettumust kohukesega kompenseerida. Loomulikult langesin lõksu, mis nii ilmselgelt naiste mõjutamiseks ülesse oli pandud: kassade juures oli suur kuhi euroseid küünelakke..  No ja mida sa seal järjekorras ikka teed - eks ikka näpid neid küünelakke! Eriti just neid sädelevaid! Harakas minus ei suutnud vastu panna, kuid kuna tegemist on järgi proovitud firmaga, siis läks ost siiski asja ette. Tegin kodus kohe kolm kihti selle valge-hõbedasega ja väga ilus on!

Siis jätkasin plaanipäraselt teed Paavlisse, et mõni soe kampsun leida. Ma isegi ei tea, kust mul selline mõte tuli. Kui on midagi, mida ma kaltsukatest ei leia, siis need on kampsunid ja pluusid. Küllalt pükse ja seelikuid ja võibolla ka mõni kleit, kuid ma ei mäleta viimast korda, kui kaltsukast mõne ülemise riidetüki oleksin saanud. Mingid jõud mind siiski Paavlisse tõmbasid ja hea on, et tõmbasid. Leidsin naturaalvalge lohvaka kampsuni ja teise veel, mõnusa värvikomboga (mõlemad 5 eurot). Hüppasin sisse veel Paavli lähedal asuvasse Mia poodi. Sealt tuli minuga kaasa tumelilla kootud kleit, mille litrid mind algul eriti ei paelunud, kuid kuna selga sobis see kui valatult, siis ei teinud ka väga suurt numbrit. Harakas, ma ütlen.

No comments: