October 9, 2015

 Mul ei ole väga palju uudiseid või üldse asju, millest kirjutada. Kui tavaliselt ma eelistan pigem ise blogimist/tegemist/pildistamist, siis viimasel ajal olen jube palju hakanud uurima hoopis seda, mida ja kuidas teised teevad. Käinud seminaridel, kuulanud internetist seminare (creativelive.com!), uurinud blogisid, kodulehti.. Ja selle käigus olen juskui ära unustanud, et enda areng toimub põhiliselt ikka siis, kui ISE harjutada.. :) Vahepeal olen kahte sõbrannat pildistanud ja teinud seda "päriselt", ehk siis kokkusaamise eesmärk ongi olnud portreepildi tegemine. Ma olen mõlemad korrad olnud lõpuks nii elevil, et mis seal siis välja tuleb, et koju jõudes asun kohemaid pilte sorteerima ja putitama ning jäänud paari pildiga täitsa rahule. Kogu protsess, nii pildistamine kui hiljem töötlus, on nii põnev ja aeg lihtsalt lendab (eriti arvuti taga nokitsedes). Olen aga tähele pannud seda, et tulemus saab olla vaid nii hea, kui on olnud ideed ja mõtted. Selle osaga endast pean ma veel tööd tegema.

Olen aga vist liiga palju hakanud mõtlema ja muretsema asjade pärast, mis kujunevad töö käigus või mille peale peaks mõtlema natukene hiljem (vähemalt nii on mulle jäänud mulje teistelt nõu küsides). Näiteks ei saa ma praegu aru milline on täpselt minu pildistamise stiil või suund, kuhu liikuda. Kas ma pean seda juba praegu teadma? Kasuks võib ju tulla aga selle taha muretsema jääda - arvatavasti mitte nii edasiviiv.

Kunagi tahan teha postituse ühest töötoast, kus ma käisin. Kuna aga sain sealt 2 filmisoovitust, tahan enne need dokumentaalid ära vaadata, et siis kõik oma muljed ja mõtted tänavafotograafiast üles kirjutada ühe postitusena.
 Ja siin viimaste päevade kõige märkimisväärsem sündmus - sain kätte visiitkaardid! Tahtsin midagi lihtsat, et oleks minu kontaktandmed selgelt olemas, misiganes olukorras neid vaja võiks minna. Julgen väga soovitada sellist firmat nagu MOO, nad teevad lisaks kaartidele ka näiteks kleepse. Olemas on nii nende poolt pakutud disainid kui ka võimalus enda looming üles laadida. Kasutades SEDA linki, saab esimeselt tellimuselt 10% allahindlust.

No comments: