September 27, 2015

Rahulik pühapäev

Mul on nii hea meel, et sellel aastal on olnud ilus sügis! Vähe vihma, päris palju päikest ja sügisesooja. Just selline aastaaeg mulle meeldib väga ja september on üks minu lemmikkuudest. Tunnen, et sellel aastal ma ei karda pimeda ja külma saabumist. Pool aastat tagasi plaanisin, et ostan omale valgusteraapia lambi, mille paistel siis hommikusi tegevusi teha ning päevaks energiat laadida, vandudes, et läinud sügis-talv on viimane, mille ma kurvana ja kookonisse tõmbununa mööda saadan. Olen nimelt üks nendest õnnetutest, keda pimedus väga mõjutab ning jätab jõuetuks. Täna aga mõtlesin, et ma veel natukene ootan selle lambiga. Ei tea, kas see on praegustest headest ilmadest, Eesti kolimisest või millestki muust aga oktoober-märts ei tundu üldse jube, tavaliselt väristaksin juba praegu õlgu. Olen hoopis indu täis igasuguseid asju ette võtma!
 Tellisin ebayst omale mõned filtrid, millest üks tõotab täitsa kasulik olla - nimelt on Graduated Neutral Density filter abiks maastiku pildistamisel, et vähendada kontrasti heleda taeva ja tumeda maapinna vahel, et üks või teine ei jääks halvasti valgustatud

Kord nägin ühes blogis, aga ei mäleta millises, nimekirja asjadest, mida tahaks teha teatud aja jooksul. Seal võib olla nii väikeseid kui suuri soove ja plaane, kuid välja kirjutatuna on suurem tõenäosus, et asud ka päriselt nende kallale. Loomulikult on abiks võimalikult täpselt oma mõtted kirja panna, sest siis on kergem hinnata, kas asi on tehtud või mitte (võrdle: "külasta 5 uut söögikohta" või "käi rohkem väljas söömas"). Niisiis hakkan enda nimekirja koostama, täiendama ja tehtud asju maha tõmbama ühel blogi lisalehel. See on rohkem vist mulle endale järje pidamiseks, kuid võib pakkuda ideid ka lugejatele.
Meil on olnud tore nädalavahetus. Eile tegime süüa (seljanka ja nuudlid) ja pika jalutuskäigu (Rocca al mare-Stroomi-Pelgulinn), täna koristasime põhjalikult kodu ja hüppasime korraks pargist läbi. Mina oleks tahtnud kauemakski jääda, kuid kuna meie majapidamises on Serie A jalgpallimängud ülitähtsad, pidime täpselt kella pealt koju tulema.. Nüüd teen hoopis näomaski ja lähen vanni vedelema :)

No comments: