September 24, 2015

Esimene kord

See on nüüd siis tehtud! (ei, ma ei abiellunud salaja)

Nädalavahetusel oli mul võimalus armsa fotograafi Kristhel Vahtiga, kellega tutvusin muide läbi blogimise, pulma kaasa minna, et teda seal aidata ning ka ise mõned klõpsud teha. Minu esimene kord pärisfotograafi assistent olla! Õppisin nii mõndagi - et minu objektiiv ei fokusseeri üldse nii kiiresti, kui tarvis, et RAW formaadiga pildistamine on täiesti hädavajalik, et suhtlemis- ja juhendamisoskus on selle töö juures olulised. Vajalik on eeltöö, et olla kursis sellega, mida pruutpaar soovib näha ning mida ise soovid näidata ning kuidas seda saavutada. Kohapeal leiutama hakkamiseks aega napib. Arvasin, et pean rohkem peegeldit ja varuobjektiive hoidma, kuid välja kujunes nii, et jälgisin Kristhelit, küsisin selle kohta, mis huvitas ja oluline tundus ning pildistasin kõrvalt ise, proovides kellelegi mitte jalgu jääda ja ülemäära tähelepanu tõmmata (kui välja arvata Botaanikaaias ühe põõsa otsa koperdamine - õnneks mitte tseremoonia ajal..).

Ülejäänud galerii on nähtaval minu Facebooki lehel

No comments: