June 1, 2015

Käisin eelmisel nädalavahetusel juuksuris. Kuna ma ei suutnud lõpuni ära otsustada, et kas ma tahan siis tagasi lühikeseks või ainult otsi lõigata, siis tegi juuksur enda äranägemise järgi ja otsustas minu eest: aeg on natukene juukseid kasvatada. Lisaks olen ma ta ära hirmutanud "ei salli väljakasvu karvavõrdki (juuksurinaljad)!!!!" jutuga, niisiis said juuksed vaid vaevumärgatavalt heledamad. Lokid olid samuti juuksuri otsus, kuuldes, et me õhtul plaanime sõpradega sööma minna. Oskaks ma neid ise sirgendajaga teha, nagu tema, siis lausa mõtleks selle peale, vahelduseks oli täitsa tore. Pilt on kahjuks kehvakene, sest 1) pole kannatust kauem peegli ees keerutada 2) ei oska kaamera ees poseerida, kui see kellegi teise kätte anda. Natukene näeb seljas mu selle suve lemmikkleiti, millega tahaks küll mõne ilusa pildi saada.. Näiteks siis, kui ilmad on jälle suvisemad ja ma end kokku võtan selle keerutamise/poseerimise koha pealt.

No comments: