June 23, 2015

If only there could be an invention that bottled up a memory

Tavalise nädalaplaani kohaselt oleks täna pidanud olema rulluisupäev, kuid vihmase ilma tõttu oli hoopis taaskasutuskeskusest-raamatute-ostmise-päev. Hakkan juba vaikselt puhkuseks valmistuma ja vähemalt minu jaoks on üks puhkus siis korralik, kui on aega vedeleda ja lugeda. Seega tõin koju need taskuromaanid, 50 senti tükk. "On Beauty" ja "My Legendary Girlfriend" on täiesti võõrad nimed, ülejäänud neli on tuttavad nende järgi tehtud filmide pärast. Näinud olen ainult One Day'd, aga kuna see mulle täitsa meeldis, siis on arvatavasti raamat veel mõnusam. Mu geniaalne loogika selle taga on see, et tean ainult ühte olukorda, kui film oli minu arvates raamatust parem (The Silence of the Lambs), muidu on vastupidi. Igatahes olen nüüd suveks varustatud ja juba loendan tööpäevi Lõpuni - 12 veel!

No comments: