June 5, 2015

First Aid Kit - Stay Gold (2014)



Tahan teiega ühte albumit jagada. Eriline on ta minu jaoks selle poolest, et olen võimeline selle otsast lõpuni läbi kuulama, ilma, et kibeleks lugu vahetama. Lihtsalt kõik meeldib ja tahaks kaasa laulda. Naljakas on, et väga mitu lugu meenutaks mulle nagu mingit teist laulu kuskilt kaugelt minevikust, aga ei oska täpselt ära tabada, et millist siis. Natukene nagu Fleet Foxes'i naisversioon, ja lihtsam ja plikalikum.

Mina kiirustan aga nüüd sadamasse. Kui muidu lähen sadamast laevale ja mulle tullakse Tallinnas vastu, siis seekord lähen hoopis ise vastu, tullakse minu juurde. Lähme natukene avastama jälle, see aasta on väljasõitude osas tiba kasin olnud. Suve saabudes aga lihtsalt peab end koduseinte vahelt natukene rohkem välja saama. Värsked porgandipirukad seljakotis ja Stay Gold muusikamängijas, niimodi minnes soovin teile ilusat nädalavahetust!

3 comments:

Maris said...

Soe joovastus esimesest poognatõmbest! :)

punapea said...

suurepärane jagamine. kui sa eelmine kord FAK'i jagasid, siis leidsin lõpuks yles yhe loo, mida tykk aega taga olin otsinud. ja see album on armastusväärselt hea, mul on samuti tunne, et yle pika aja selline, mida edasi ei taha kerida.

Eliise said...

Maris, ma teadsin juba, et sulle võib meeldida! Sest kunagi meeldis minu jagatud Kings of Convenience samuti.

Meeldiv, kui suudan kaotatud lugude leidmisel enese teadmatagi abiks olla :)