May 11, 2015

The voice that sings of a forgotten land


Ilmutasin ühe vana filmi ära, mis suvest saadik kaameras passis. Tegin teist korda selle vea, et viisin pildid peaaegu esimesse ettejuhtuvasse fotopoodi (fotoluks). Ma ei tea, mida nad täpselt selle filmiga seal teevad, aga tulemus on alati kuidagi natuke imelik.. Kui poleks mujal ilmutatud pilte kõrval, siis arvaks, et kaamera teebki niimodi. Ma ei oska ka täpselt seletada, mis see "niimodi" on (jube adekvaatne jutt, ma tean), aga kuidagi mööda. Vist lihtsalt väikselt skännitud pildid ja mu oma viga, et suuremaid ei küsinud, fookuses asjad pole üldse teravalt välja joonistunud. Minu suur lemmik, fotohaus, on kahjuks hiljuti kinni pandud, nende töös ei pettunud ma mitte kunagi. Aeg hakata uut kohta otsima.. Kui kellelgi on soovitusi, siis laske tulla! Igatahes, posu pilte Slovakkiast ja Helsingist, saateks nädalavahetusel avastatud lugu.

Filmi lemmikpilt on mu sõbrast tööpostil oma loomulikus olekus. Väga väga lootsin, et see pilt välja tuleks, kuigi algselt vaid filmi täiteks tehtud, ja õnneks tuligi.

2 comments:

punapea said...

ma ei ole kunagi väga suur kommentaator olnud, aga sinu blogi - et sa nii harva kirjutad - loen ikka huviga ja mis seal salata, mõtlesin vahepeal, et äkki oled filmifotograafiaga hyvasti jätnud - polnud nagu yhtegi sellelaadset postitust. rõõm näha, et nii see pole. pluss need pardikeste pildid meeldivad mulle väga.

ahjaa, muusikavalikut kiidan ka. 'täh.

Eliise said...

Aitäh! :) Hüvasti pole kindlasti jätnud, lihtsalt käib teinekord hooti see asi.