May 4, 2015

Kevad

 Mul oli vahepeal päris palju mõtteid, millest kirjutada, aga näed, mis saab, kui märkmeid ei tee ja muud tegemised vahele tulevad - meelest läheb. Seda tean, et ühe jube hea keeksi retsepti tahan kindlasti jagada (kuid mitte ilma pildita, ja ausõna on see küpsetis kadunud taldrikult nii kähku, et ei ole pildile jõudnud). Olen seda nüüdseks juba kolmel korral teinud ja timminud maitsed õigeks. Märksõnadeks suvikõrvits ja rosinad. Tasub oodata, ma ütlen.

Näidata tahaksin praegu hoopis ühte võrratut pilti, mis nüüd minu juures kodus elab. Kadi oli nii armas ja hoidis seda mulle seniks, kuni ta ise Tallinna sattus, no et ikka isiklikult üle saaks anda ja nii. Heade unenägude valvur kõnetas mind kohe, kui seda blogis nägin. Ja teadsin ka kohe, kuhu see saama peab - minuga kaasa, kui ma kord Itaaliasse elama lähen. Tundub, nagu hakkaksin homne päev minema, kaugel sellest.. Aga kui kord lähen, siis kohvri, kaamerakoti ja selle pildiga! :)

2 comments:

Kriss said...

Kadi tööd on nii sümpaatsed ja armsad, tore, et ühe sellise omanikuks said :)
Kas on plaan millalgi tulevikus Itaaliasse kolida?

Eliise said...

Jutuks on tulnud, sest Nicola tahab praeguste plaanide järgi doktorikraadi kodulinnas teha. Kas ma lähen kohe järgi või natukese aja pärast, see alles selgub. Pikas perspektiivis näen oma(/meie..?) tulevikku ikkagi Eestis. :)