May 20, 2015

I myself am made entirely of flaws, stitched together with good intentions. - Augusten Burroughs

 Nädalavahetus oli mulle seekord peaaegu minipuhkuse eest - olin kodus lausa neli päeva! Neljapäev oli nimelt siin püha (Helatorstai) ja küsisin ka reede vabaks. Osalt loomulikult kavalusest endale pikem kodusviibimine nihverdada, kuid lisaks oli 15. mail ühes koolis infopäev, kuhu tahtsin uudistama minna. Nimelt olen vastu võtnud otsuse kahe kuu pärast tagasi Tallinna kolida. Mis sügisest täpsemalt juhtuma hakkab, kas koolitee või midagi muud, see on peagi juba vastuvõtukomisjoni kätes :) Kui aeg küps, kirjutan kõigest pikemalt, nagu ikka.

Oma nelja vaba päeva sisustasin suures osas kokkamisega! Mulle meeldib vägakodus süüa teha, kui selleks piisavalt aega on. Ühe retsepti juba panin siia, kaks tükki ootavad järge: suvikõrvitsakeeks ja üks imehea ja lihtne marinaad kanafileele.
Maximasse ma väga tihti ei satu, kuid nende lahtisest kommiletist võib nii mõndagi põnevat leida. Pildil esiplaanil minu lemmikud pähklikommid, nagu väike Snickers.
Proovisin midagi guacamole laadset teha, mul oli kolm üliküpset avokaadot kodus. Õiges variandis peaks minuteada käima sibul, tomat, küüslauk ja laimimahl, minul oli aga hoopis sidrunimahl ja paprika. Eks ta selline vaesemehe üllitis tuli aga sobis kanawrapile dipikastme asemel kenasti.
Ja mõelda vaid - isegi kaltsukasse oli mul aega jõuda! Koos sõbrannaga kaltsukas tuustida ja hiljem lõunatada ja muljetada.. vot see on hästi veedetud vaba aeg. Isegi siis, kui ma tavaliselt teise ringi poodides tihti keskenduda ei suuda, eriti just särkide ja pluusidega, kuigi mul just neid kõige enam napib.. Kõik lihtsalt tunduvad mulle puu peal eriti ära kulutatud ja oma aja ära elanud, et neid üksikuid pärle ei märkagi. Polegi üllatus, et koju tulin hoopis helesiniste liibuteksadega, mis mul niikuinii plaanis suveks osta oli ja ühe vahva kleidiga. Kokku 6 eurtsi. Kleit tundub mulle olevat kellegi käsitöö. Tagant seelikuosalt avastasin kodus küll väikese augu, kuid kavatsen pikkust natukene maha võtta ja auk peaks täpselt selle osa peale jääma, mis ära läheb. Tuleb lihtne ja lendlev igapäevakleit.

Uudis on veel see, et mul on nüüd rulluisud (samuti teise ringi kaup)! Seda nalja pole juba üle 10 aasta juhtunud. Nimelt oleme ujumise rulluisutamise vastu välja vahetanud ja eile oligi esimene kord. Läksime töökaaslastega kolmekesi Leppävaara staadionile, mille kõrval on hea asfaldi ja ühe tõusu ja langusega mõnus rada. Ja täitsa läbi võttis. Loomulikult olid kutid minust ringiga ees, ma ei tea, kuidas nad nii kiired on. Tegime tund aega jutti trenni ja tõmbas naha märjaks küll. Selline tunne oli, et järgmisel päeval on kindlasti kõik kohad haiged, kuid polnudki nii hull. Eile õhtul olin küll nagu väike vanainimene, haigete puusade ja nõrkade jalgadega :)

Ja vahepeal hakkasin uut sarja vaatama - Downton Abbey. Või noh, pole ta mingi uus sari, aga mulle on. The Good Wife'il oli äsja hooaja viimane osa ning otsisin mõnda head draamasarja sinna asemele.  Kuskilt oli meeles, et keegi ütles: Downton Abbey on nagu Gossip Girl, lihtsalt 100 aastat varem. Ideepoolest on mul pooleli Nip/Tuck ja enne seda oli veel 6 Feet Under kah, aga mõlema puhul vajus tuhin ära. Downton Abbey't olen nüüd vaadanud kaks osa ja see on nii-ii hea!! Juba ootan õhtut, et üks osa jälle vaadata :D

2 comments:

Anonymous said...

Oeh, ma loodan, et see nüüd liiga pealetükkiv pole, aga silmasin sind seal infopäeval ja tahtsin küsida, et mis eriala sul meeles mõlgub? Lugesin, et kirjutad üks hetk sellest ka pikemalt, aga mis teha, uudishimu on suur :)
PS! Need snickersi-laadsed kommid on tõesti head!

Eliise said...

Eks ma ikka sinna foto poole vaikselt vaatan.. Saladus see ei ole, lihtsalt arvan, et ei maksa asjast väga põhjalikult ette rääkida, kui see veel 100% kindel pole. :)

Ja see tuli mulle nüüd küll üllatusena, et mind keegi blogi põhjal kuskil ära tundis?! Päris uhke värk :D