February 2, 2015

Sest kellele ei meeldiks asjad

Mõtlesin siin, et pole ammu bloginud, aga pole justkui ka midagi väga juhtunud/ei ole osanud tähele panna/pole blogimist väärt/ei sobi blogida jms probleemid. Aga, eelmisest aastast on mul näitamata paar kingitust, mis jõuludeks tegin ja mis ise sünnaks sain.
Kalendrid.ee lehelt tellisin kaks kalendrit, üks nendest läks vanavanematele kingituseks. Sisse panin pilte viimaselt kolmelt suguvõsakokkutulekult, see toimub meil igal aastal. Vanaema lõi kalendri pahaaimamatult lahti (kahte prouat ta esikaanel justkui ära ei tundnud ja ei küsinud ka, et mis pilt see selline on) ja see üllatusröögatus ja naer, mis sealt tuli.. Ma ei ole vist mitte kunagi vanaema niimodi naermas näinud, kui nüüd :D Ja see usinus, millega neid lehti keerati, et juba uut pilti näha.. Ta ei teadnud, et selline asi üldse võimalik teha on ja tunnistas hiljem, et ta esialgu arvas, et poes oligi selline juhtumisi juba müügil. Teises kalendris olid lihtsalt pildid, mis eelmisel aastal tehtud said.
Olen ise küünlafänn ja teistele kingin neid samuti hea meelega. Kui muidu olen läinud kodumaiste Võhma küünalde teed, siis seekord tellisin hoopis Yankee Candle'i omasid. Ma ei oska öelda, kas neid on kuskil Eestis müügil, kuid mina sain e-bayst. Ma ei ole veel mitte ühtegi sellist nuusutanud, mille lõhn mulle ei meeldiks, niisiis julgesin pimesi tellida küll. Samas ei oska öelda, kelle Midsummer's night lõhnab nõnda mehiselt.. Hea on veel see, et lõhnaküünal täidab toa mõnusa hõnguga juba siis, kui see lihtsalt kilest välja võtta ja põletamist ootama panna.
Kaks iittala Taika kollektsiooni tassi. Lasin need sõbrannadel endale kinkida, mõeldes võimaliku kaugemale kolimise peale. Et mis on see kasulik ja kodune, mida ma tahaks kaasa võtta. Ma ei hakka küll homnepäev kuhugi minema, kuid..
Ja uued crocsid! Mul on täpselt samasugused roosad juba olemas ning mul pole teisi paremaid suvejalanõusid enne olnud, kunagi ei hõõru, jalg hingab, pikki pikki maid võib maha jalutada.. Seepärast tahtsin ka teist paari, siniseid. Minu töökoht riietumist kuidagi ei piira ja sellel suvel sai neid edukalt töölgi kasutatud. Igal juhul soovitan kõigile ja tean, et olen juba praegu nii mõnegi crocsiusku pööranud!

3 comments:

Karolin Sakk said...

Yankee küünlaid saab Tallinnas osta Ülemistes asuvast Aroomipoest ja neid peaks saama ka aroomipoe kodulehelt tellida, kuid ei tea kas kallimalt või odavamalt võrreldes Ebayga.

Karolin
beauty-with-jasmine.blogspot.com

Anonymous said...

Ma pole küll enne Sinu blogis sõna võtnud, kuid jooksin kohe Crocsi poodi. Sellised vahetusjalanõud oleks mulgi tööl super mõnusad! Kahjuks hetkel midagi meelepärast/õiges suuruses neil mulle pakkuda polnud. Kuu lõpus lubati aga lisa.
Aitäh! :)

Eliise said...

Aitäh Yankee küünla info eest! Mul tuli ebayst ostes koos postikuluga ühe hinnaks u 3 euri.

Crocsirõõmu on mul alati hea meel levitada, arvatavasti suve poole tuleb selliseid ilusaid kergeid mudeleid rohkem juurde!