February 19, 2015

Ettevalmistused

Võtmed, salmiakki, kaardid, helkur, ühiskaart, kõnekaart, vajalikud telefoninumbrid, juhised Tallinna ühistranspordis orienteerumiseks, tühi sahtel ja paar riiulit riidekapis - valmistun kellegi päris erilise saabumiseks minu Tallinna koju..
Nii on - Nicola saabub täna Maarjamaale ning kavatseb siia mõneks ajaks pidama jääda! :) Järgmisel nädalal on tal kaks tööintervjuud kirjas ning loodetavasti sujub kõik hästi. Endalegi üllatuseks leidsime nii mõnegi töökuulutuse, kus otsitakse itaalia keelt kõnelevat isikut. Kõige rohkem töökohti, kus ei pruugi eesti keelt vaja minna, on ikkagi IT valdkonnas, kuid sinna tal otseselt asja pole. Õnneks ei olnud Nicola eesmärgiks Tallinnas tingimata kohe just erialast tööd leida, niisiis kandideeris ta väga erinevatele kohtadele, alustades õllepruulijast ja lõpetades reisikonsultandiga. Olen igatahes väga põnevil, algab omamoodi uus eluetapp meie mõlema jaoks.

7 comments:

punapea said...

Nii vinge ! Loodetavasti talle meeldib Tallinnas :)

lighthousediary said...

Nii lahe! Ega ta Sutherlandi kandideerinud reisikonsultandiks? :D

Eliise said...

Kandideeris küll :D aga sealt ei tulnud vastust, vähemalt siiani veel mitte.

lighthousediary said...

Ma ise töötan seal :D Isegi kui praegune grupp täis sai, siis ilmselt nad teevad veel paar uut gruppi, edu igatahes :)

Una said...

Ah et niipidi teete! Ma ennustasin, et sina lähed tema juurde, mitte vastupidi. Väga lahe! Kirjuta kindlasti blogis, et kuidas ta kohaneb ja mis seiklusi teil juhtub

Sandra R said...

Väga lahe :D Ma ikka mõtlesin, et kas juhtub nii, et sina lähed Itaaliasse, või tema Eestisse. Kas sul endal on ka plaan mingi hetk tagasi Eestisse kolida, et saaksite koguaeg koos olla? Või ehk kolib tema mingi aeg hoopis Soome??
Igal juhul nautige, et üksteisele nüüd lähemal olete ja rohkem koos saate aega veeta!!!

Eliise said...

Oih, olen unustanud vastata..

Jah, minul on plaan suvel tagasi koju kolida :)