January 19, 2015

Umami Resto

 Kuigi Umami ei ole enam midagi teab mis uus koht, kuid minu jalakesed viisid mind sinna esimest korda alles eile. Kui Tallinnas vaid paar korda kuus käia, siis olen eelistanud vanu tuttavaid ja juba end tõestanud lemmikkohti külastada, kuid seekord tundus hea mõte. Ja oligi väga hea mõte! Eelroaks sõime makrelli. Kui palju erinevaid maitseid ja kui ilus roog! Tõeline lust oli süüa. Sama kehtis supi kohta. Oli näha ja tunda, et on vaeva nähtud.
Mulle meeldisid joonistused seintel, linnukujud ning sisekujundus üldiselt. Mõnes kohas on kuidagi üleliia pingutatud igasugu esemete jms detailidega, kuidagi pingutatult "lahe" jääb kogu tulemus. See "kahte-samasugust-tooli-ega-küünlaalust-meie-juurest-ei-leia-hehe" trend on hakanud end minu jaoks ammendama ning minu rõõmuks oli läbiv stiil Umamis olemas. Lahedus on seal tagasihoidlik ja mitte nii silmatorkav, muusika õige tugevuse peal. Väljas on neil suur ja tore aed, kus on suvel kindlasti mõnus istuda. Asukoht on hea autoga tulijatele, turistid vist naljalt kesklinnast nii kaugele ei satu. Minul pole sinna aga pikk maa minna ja kindlasti lähen veel!

No comments: