January 12, 2015

The one that got away

See kleit H&M'is. Suvel proovisin selga, täheldasin, et on päris ilus, kuid jätsin ostmata. Ei ole tegemist hädavajaliku esemega, pigem selline minu silmis uhkem kleit kontsakinga juurde ning kuna ma absoluutselt ei salli kooslust tumedad-sukad-hele-kleit (on erandeid, aga tavaliselt ei taha ja selle kleidi puhul üldse ei tahaks), siis kandmisele kuuluks ta vaid suvel. Mis teeks kokku u 1-2-3 korda aastas kandmist. Ostamata ta jäigi.

.. aga kripeldama jäi ikkagi. Kui ma siis uuesti seda kleiti Eestis nägin, siis polnud minu numbrit. Helistati läbi kõik poed: ei olnud kuskil. Selge. Kurb. Elu läheb edasi.

.. kuni ma nägin seda eile allahinnatuna Kannelmäe Prisma H&M'is. KÕIK mu ponnistused tulid meelde, nüüd on mu võimalus! Alles oli ÜKS kleit. Suurus M. Üldjuhul ma olen suurus M. Aga selles kleidis? Eip, suurus S. M oli seljas kui kartulikott. Nagu kiuste! Kodus vaatasin läbi kõigi maade H&M'i online poed. Ja ei ole minu suurust.. Kurb. Saaks ju osta ja lasta ümber teha, kuid see ei ole päris see. Aga tõsi ta on, et kui mul ikka väga väga vaja oleks, küll siis ikka ostaks ja laseks ümber teha. Järeldus: saab ka ilma hakkama :)

Niisiis: kui sa seda loed ja sul on kapis (või lausa hetkel seljas!!) see sama kleit - tunne rõõmu, see on väga ilus!

No comments: