December 31, 2014

Klassikaline tagasivaade 2014. aastale

1) Kas 2014 oli hea aasta?
Ma ei tea kui hea, kuid raske. Palju sai pisaraid valatud: nii kooli pärast, töö pärast, suhete pärast. Olen olnud õnnetu ja pigem tahtnud üksi olla (ning siis jälle kurvastanud, et ma nii üksi olen - minu loogika omas headuses..)

2) Aasta kõige meeldejäävam hetk:
see rõõm peale ARKi sõidueksami läbimist! Siinkohal võiks nimetada veel südamepuperdamise jaanuaris Milano-Bologna rongi peal enne Bologna peatust, see on mul väga hästi meeles.

3) Kõige ebameeldivam hetk:
juhtus märtsis

4) Kus ja kellega sa koos olid, kui 2014. aasta algas?
Olin Sakus parima sõbranna juures, töllasime väljas ja tegime polaroidiga pilti
 5) Kus ja kellega sa oled, kui 2014. aasta lõpeb?
Emaga Soomes, võibolla läheme kesklinna

6) Kas pidasid sellele aastale antud lubadusi?
 Lõpetan autokooli ja päris kooli - jah
Tegelen oma tervisega - mitte eriti
 Proovin olla igas mõttes stabiilne ja järjepidev inimene - .... ei
Õpin usinalt itaalia keelt - jah, aga oleks võinud rohkem

7) Kas sa said mõne uue sõbra?
Ei

8) 2014. aasta lemmikkuu?
Juuni - lõpetamine ja puhkus Eestis

9) Mis riike sa külastasid?
Soome, Itaalia, Slovakkia
 10) Lemmikfilm aastast 2014?
Hetkel ei tule midagi paremat meelde kui The Grand Budapest Hotel

11) Kas leidsid mõne uue hea artisti?
I Am Oak, leidsin bändi Indiefestilt

12) Millele kulutasid kõige enam raha?
Autokoolile!

13) Nimeta 5 asja, mida tegid enda elus esimest korda:
Sõitsin autoga liikluses
Rääkisin soome keelt soomlastega
Kirjutasin 56-leheküljelise lõputöö
Värvisin juuksed roosaks (ainult korraks)
Aitasin vabatahtlikuna Indiefestil, Kõrvemaa Kevadjooksul ja SEB Maijooksul

14) Mis oli su selle aasta kõige suurem saavutus?
Juhiload, kooli lõpetamine, tööle asumine

15) Aga selle aasta kõige suurem läbikukkumine?
Stressiga üldse mitte toime tulemine

16) Kõige parem ost aastal 2014:
Jään vastuse võlgu.. Aga - eelmisel nädalal skoorisin itaalia kaltsukast klaasist piimapudeli, hinnaks 3 euri
17) Mis sind kõige rohkem ärevile ajas?
KÕIK. Rohkem sai muretsetud kui niisama oldud.. Aga kui valida üks, siis arvatavasti lõputöö, algus oli nii nii raske ja ei tahtnud üldse sellega tegeleda.

18) Kas oled võrreldes eelmise aastaga õnnelikum või kurvem?
Kurvem

19) Kas on midagi, mida oleksid tahtnud rohkem teha?
Trenni oleks tahtnud rohkem teha.

20) Kas on midagi, mida oleksid tahtnud vähem teha?
Voodis vedeleda..

21) Kõige parem uus sari?
Orange Is The New Black

22) Kui vanaks sa said ja kuidas su sünnipäev möödus?
Sain 24 ning õigel päeval olin tööl ning õhtul avasin kaks kingitust, üheks nendest kassikõrvarõngad. Sünnipäevale järgneval nädalavahetusel tähistasin sõpradega.
23) Milliseid riideid kandsid kõige rohkem?
Ikka mugavaid - püksid, teksa leggingsid, kampsunid, t-särgid

24) Laul, mis jääb sulle aastat 2014. meenutama?
Ei ole ühtegi sellist laulu sellel aastal

Kui ma peaks mingeid konkreetseid lubadusi uueks aastaks tegema, siis need on järgmised:
 Soomes olles jätkan 2 korda nädalas ujumas käimisega
Saan itaalia keele rahuldavale tasemele
Blogin natukene rohkem
Loen kohe päris palju rohkem

 25.12.2013 ja 17.11.2014

Meeleolukat aastavahetust ning õnnestumisi täis uut aastat kõigile lugejatele!

1 comment:

madiken said...

aitäh, ma hakkasin kohemaid vaatama seda filmi ja on super! poolepealt juba ütlesin laurile, et kuule ma võin homme uuesti seda vaadata sinuga koos :D

tahaks teada, mis sul halvasti, miks nii kurblik kokkuvõte..

aga imeilusat uut aastat soovin igaljuhul!