October 15, 2014

Just in case you’re tempted to worry about not having feelings - It’s not like you don’t have all the feelings in you; you just can’t feel them right now

Tahan siin jagada ühte artiklit, mis minu jaoks selgitas ära kuidas depressioon, olgu ta siis raskekujuline või kergemat sorti või PMSist tingitud, mõjutab maailmapilti ja suhteid lähedastega. Ning kuidas peakeses keerlevad mõtted võivad nii veenvad olla, et kaob taju tegelikkuse ja ettekujutluse/hirmude vahel. Pealkiri How to Maintain a Healthy Relationship When You’re Depressed kõlab kuidagi natukene liiga "tee-seda-tee-toda-ongi-tuju-hea" stiilis naiivne, kuid sisu oli üle pika aja silmiavav ja õnneks rahustav.

Igatahes, kui juba siin rääkida - mul on tunne, et ma ei oska enam blogida. Või ma ei teagi milles probleem on. Tahe oleks justkui olemas aga niisama jaurata ei viitsi (nagu praegu..) ja tavalistel päevadel ei juhtu absoluutselt mitte midagi märkimisväärset. Ja kui juhtub midagi märkimisväärset, avastan ma eest kaamera tühja aku.. Nagu näiteks sellel nädalavahetusel, kui käisime Nicolaga kalafestivalil (lõhesupp!) ja valgusfestivalil Linnanmäel. Eile käisime kinos Gone Girl'i vaatamas. Sellest saab vist ikka pärast kirjutada. Ja nii ongi - side lõpp.

No comments: