May 2, 2014

Vegan Restoran V

 Kui mulle kolmapäeval meenus, et olin ju lubanud suure suuga Jasminiga õhtul kokku saada, kes parasjagu sõbrannaga väikesel ringreisil Eesti ja Lätis on, pidin kiirelt tegutsema ja kohtumispaiga välja pakkuma. Õnneks meenus mulle ka äsja Facebookis nähtud uus vegan söögikoht ning kuna ma nii palju mäletasin, et Jasmin on taimetoitlane, sobis see koht meile ideaalselt. Ka nemad ütlesid, et nad olid just enne minu sõnumit mõelnud, et tahaks kuhugi lahedasse kohta minna ning minu pakutu kõlas ahvatlevalt.

Koht on pisike ning õnneks olin ma päeval helistanud ja uurinud kaua nad pühade-eelsel päeval avatud on. Muidu ma vist ei oleks taibanudki kohta kinni panna, kuid siis mulle öeldi telefonis, et mõistlik oleks. Ja nii oligi - tegemist on väikese kohaga ning kõik lauad olid täis. Õhtu jooksul jäi niisama sissemarssijaid ukse taha päris palju.

Menüü oli muljetavaldav ning valimine osutus raskeks, kõike oleks tahtnud proovida. Kahjuks oli menüü vaid eesti keeles, kuid meie laud ei olnud üldsegi mitte ainus, kus välismaiseid külalisi oli. Peale minu võrratut tõlketööd ("I don't remember the word.. it's a vegetable, orange, like a potato.." "Sweet potato?" "Yes!"), otsustasime mina ja Jasmin bataadi-kookosekarri kasuks ning tema sõbranna valis kikerhernenurgeri. Lisaks heale maitsele nägid toidud kenad ja värvilised välja, ka teiste laudadele oli rõõm kiigata ning ilusaid taldrikuid näha.
 Kuna kaks pakutavat magustoitu (india pähkli kreem astelpajumarmelaadiga ja avokaado-kookosepuding) tundusid mõlemad midagi huvitavat, otsustasime mõlemad kolme peale võtta. Kahjuks aga ei ole uus koht vist nii suure menuga osanud arvestada, ning avokaadopuding oli otsas. Seega võtsime kreemi ja viimase muffini letist. Mõlemad olid mõnusad ning ma arvan, et selle avokaadipudingu jahile ma veel lähen..

Minul on igatahes hea meel näha, et uusi ja hubaseid restorane ikka aina juurde tuleb ning eriti rõõmustav on näha söögikohti, mis läbi maitsva söögi tõstavad inimeste teadlikkust tervisliku toitumise kohta. Soovin uuele kohale jätkuvat edu ning kõigil, kes soovivad uue koha järgi vaadata, soovitan ette helistada. Nii on kindel, et kerge ja maitsev kõhutäis saamata ei jää.

No comments: