April 30, 2014

Ignorance of certain subjects is a great part of wisdom

 Kui millestki otseselt kirjutada pole, siis millestki ju ikka on..? Olen sellele muide viimastel päevadel mõelnud. Täiesti reisiblogiks ma ei taha seda kohta siin muuta, kuid praeguse elukorralduse juures ei vaata ma filme, ei käi ma tihti kuskil väga huvitavates kohtades või ei tegele lihtsalt selliste asjadega, mis võiks ka laiemale üldsuse huvi pakkuda. Kuid siiski, aeg on ülevaateks.

Läbivateks märgusõnadeks on viimasel ajal lõputöö ja autokool. Endiselt. Uudiseid sellest vallast nii palju, et eelkaitsmise läbisin edukalt ning järgmine samm on selle nädala jooksul juhendajale minupoolne lõplik versioon teele läkitada. Seejärel saada see märkustega tagasi, teha viimased muudatused ning siis peaks olema suurem osa minu tööst läbi. Õigemini see juba ongi enamjaolt läbi, alles on viimased nokitsused, viimased teooriatäiendused, kokkuvõtted.. Autokoolis läbisin pimedasõidu ning järgmisel päeval ka sõidueksami, teisel katsel. Teisipäeval tuleb ARKis teooriaeksam.

Sellise jutu peale võiks arvata, et minu öökapile jõuavad vaid kõige uuemad logistikaajakirjad, liikluseeskiri ning lõputööga seonduv võõrkirjandus, kuid uni ja sellega seonduv on pingetest vaba. Üritan pikemat aega lõpetada Petrone My Estonia't ning nüüd on sellele lisandunud Raamatuvaras ja Apollost 1.85 eest soetatud teos manipuleerimisest ja mõjutamisest üldse, mida veel alustada pole jõudnud. Anne&Stiili uus number oli samuti täna postkastis. Pildilt võib leida toote, mis on pärjatud tiitliga Eliise Blogi Ilutoode 2014 - Helosani kreem. Saab apteegist.
 Kui muidu on minu tuba nüüdseks rangelt minimaalset joont hoidev ning seinalt leiab vaid tagaplaanil näha oleva pildiraami, otsustasin mulle saadetud postkaardid kapile panna. Ruumi veel on, sõbrad!

Tänaseks on mul plaanis õhtusöök Vaasa keelekursuse Jasminiga, kes on sõbraga Tallinnat külastamas (Vaasa postitused: http://eliise-s.blogspot.com/search/label/Vaasa). Kuna ta on minu mäletamist mööda taimetoitlane, kui mitte täiesti vegan, pakkusin minna Rataskaevu tänava uude vegan restorani. Ma pole seal varem käinud ning pole ka kuulnud, et keegi teine oleks juba jõudnud minna, niisiis lähen täiesti eelarvamuste ja ootusteta. Meenutuseks üks pilt Vaasast - mitte nii tervislik õhtusöök ning kahjuks on Jasminist näha vaid vasakpoolne kannikas.

4 comments:

Anonymous said...

Kas sa kinnitasid postkaardid kahepoolse teibiga? Hea idee igatahes, peaks ka nii tegema:)

Eliise said...

Kasutasin sellist nätsutaolist massi. Koolitarvete letis on ta kahepoolse teibiga samas kohas üldjuhul. Muidugi, siis on inspiratsioon reisimiseks omast käest võtta! :)

Kadri said...

Jaa, plaanin isegi sinna restorani minna! Laud tuleb kindlasti kinni panna, sest neil on vaid üks imearmas pisike tuba, kus rõõmsalt kliente teenindatakse (proovisin eelmisel nädalal lauda reserveerimata ära mahtuda, kuid kahjuks tulutult).
Autokooli ja lõputööga soovin endiselt edu, viimased pingutused vaid :)

Eliise said...

Aitäh!

Tõsi ta on, meil oli laud kinni pandud, kuid õhtu jooksul jäid päris paljud soovijad kohast ilma. Kohe kirjutan postituse kah :)