March 4, 2014

Before you speak, ask yourself - does it improve upon silence?

 Käisin laupäeval pikal jalutuskäigul, enne, kui meile ports lund maha tuli. Oli juba täitsa kevadehõngu tunda ja kuigi oli sombune, siis külm ei olnud ning jalutasin meeleldi paar tunnikest. Rada oli minu jaoks uus, kuid veidike igavavõitu, sellel kergliiklusrajal oleks mõnusam vist rattaga kulgeda. Ootan juba väga, et lõpuks päike välja tuleks. Olen viimasel ajal just eriti ilmast kergesti mõjutatud, ning selline hall ja sombune ilm ei aita kaasa võrdlemisi aeglasele ning loiule aasta algusele. Uskumatu, et juba on kaks kuud möödas uuest aastast. Tegelikult on see ju pikk aeg, kuid olen selle lihtsalt kuidagi mööda saatnud.
 Võibolla ei ole asi nii hull ning tegemist on lihtsalt liiga kõrgete nõudmistega enda suhtes. Mul on tunne, et ma kulutan aega ning võiksin teha ja jõuda palju rohkem, ning mõnes mõttes on see tõsi. Kuid kui ma siis ei tee mingil põhjusel kõike kohe ja superhästi, siis tunnen ma end süüdi. Mõni päev veereb niimodi õhtusse, et ma ei saagi aru mida siis täpselt tehtud sai. Nii võiks jääda mulje, et ma ei tegele mitte millegagi, mis on tegelikult vale. Viimasel kohtumisel lõputöö juhendajaga tuli välja, et olen tegelikult piisavalt teinud ning hetkel ei ole põhjust muretsemiseks. Mida mina eelnevad päevad tegin? Muretsesin stiilis "mul on nii vähe valmis ja see mis on ei kõlba ka kuhugi". Tõsi ta on, et võiksin lõputöö palju kiiremini valmis saada ja iga päev sellega aktiivselt tegeleda, kuid.. Mõni päev on etem kui teine.

Autokoolis hakkab teooria vaikselt lõpule jõudma ning sõidutundides käin kolm korda nädalas, tehtud on 9 sõidukorda (iga kord on 45 minutit). Seal läheb mul enamvähem, mõni kord paremini, siis jälle natukene halvemini. Esimene kord päris liikluses oli küll katastroofilise maiguga ning ka õpetaja küsis, et kas me tulime siis nüüd tänavale kohalt minekut harjutama.. Platsil seda probleemi polnud, kuid nii kui jäin seisma mõnel ristmikul, kus minu ees/taga olid autod, võisin järsku sidurit välgukiirusel lahti lasta ning ennastunustavalt 3 korda järjest välja surra. Õnneks aga saan kiiresti aru milles täpselt mu viga seisneb, ning õpin kiiresti. Eelmine kord sain kiita, et ringid sain väga kiiresti selgeks ning aju tundub mul siiski töötavat. Esmaabi kursuse läbisin samuti.
Vahepeal tellisin Picture Happy'st posu pilte. Isegi saatekuluga tuleb see odavam, kui näiteks Photopointist tellides ning tasub ära just suurte koguste puhul. Esmakordsel tellimisel oli seal veel mingisugune soodus, kui summa ületab kindla piiri. Igatahes sain mina 16.5 euro eest 190 pilti, kvaliteet on hea - julgen soovitada!

Trendexpressis oli/võibolla on ikka veel suur allahindlus. Panin käpa peale kolmele paarile ühesugustele suvesussidele, tumesinised, mustad ja punased. Kummitallaga, pealt riidest, ilma paelteta tennised. Kokku maksin 21 euri ja tennisehull minus võis jälle rahulikult hingata.

No comments: