February 22, 2014

Toidublogi

Hommikusöögid on mul sellised. Olen otsaga kaerahelbepudru juures tagasi, kuid nüüd teen seda ise. Kui veel Soomes olin, siis sõin hommikuti neid väikeseid pakiputrusid, kuid loobusin nendest, sest eks ta ikka üks keemia on. Kui kord ise proovisin teha, suutsin täiesti kohutava käkra valmis keerata ja sinna ta jäi. Aastad läksid ja köögitunnetus tuli (? või tuli hoopis väiksem pirtsakus), igatahes kui nüüd uuesti tegin, siis tundus täitsa hea. Nii teengi seda vee ja soolaga, lisaks 100 ml kaerahelvestele 1 supilusikatäis kaerakliisid. Kui kodus on, siis väike törts piima. Peale banaan ja kaneel. Hoiab kõhu kaua täis ja meel on hea.
 Õhtusöögid on mul vahel sellised.
Ja magustoidud on vahel sellised. Vot see on küll vist viimase aja kõige parem asi, mis mul ahjust välja on tulnud. Algne retsept on pärit SIIT, kuid mugandasin selle laisale inimesele kohaseks niimodi:
500 g pärmi-lehttaigent
3 banaani
1,5 topsi Farmi karamelli toorjuustukreemi
kaneeli
1 apelsini riivitud koor
mandlilaaste
tilgake mett

Rulli taigen lahti, määri pealt toorjuustukreemiga. Peale aseta banaaniviilud, raputa üle kaneeli ja riivitud apelsinikoorega. Keera rulli, lõika seibid ja aseta võitatud ahjuvormi (kasutasin selleks täna kookosõli). Kata mandlilaastudega ning nirista veidi vedelat mett peale. Küpseta 200 kraadi juures u 25-30 minutit.

2 comments:

Maiken said...

mmmmm, see viimane hõrgutis... seda peab küll millalgi proovima! kuigi juba praegu neelud käivad :D

Maiken,
Maikeni blogi - part of me

lighthousediary said...

Piinlik, aga mina vist ei olegi kaerahelbe putru kunagi ise teinud, ajasid isu peale, peaks tegema. Ja seda magustoitu ka, tundub nii hea!