February 24, 2014

The Kings of Summer (2013)

Joe on väsinud oma isaga koos elamisest ning viimase pidevast kamandamisest ning poisi elu kontrollimisest. Koos oma parima sõbra Patricku ja kummalise Biaggio'ga ehitavad nad koos metsa maja. Ja mitte tavalise puumaja, vaid enamvähem korraliku maja, kuhu suveks ära põgenetakse ning otsustatakse olla täiesti iseseisvad: toituda vaid metsas leiduvast ning elada vaid enda reeglite järgi. Natukene nihu hakkavad asjad minema aga siis, kui mängu tulevad tunded ja möllavad hormoonid.
 Üks nendest filmidest, kus ma saan juba peale esimest minutit aru, et tegemist on just minu tüüpi filmiga. Kokkuvõtvalt võib öelda, et tegu on Virgin Suicides ja Into The Wild seguga: Virgin Suicides seetõttu, et oleks justkui veidi hingeelu ja sõprust, lähedust uuriv, kuid tüdrukute asemel on poisid, Into The Wild seetõttu, et toimub tagasi looduse rüppe minek, küll veidi teistel põhjusel ja siiski mitte nii radikaalselt. Veel meenusid mulle millegi pärast hetkeks Moonrise Kingdom ja Napoleon Dynamite. Mõnusat huumorit oli parajalt, muusika oli sobilik ja lausa hea. Komöödiaid ma üldjuhul ei armasta kuid see siin oli minu jaoks peaaegu ideaalne segu tõsisest ja veidi vähem tõsisemast. Ütleks, et viimase aja üks maitsekalt lõbusamaid filme, ilusa visuaalse poolega. Ainult korra tundsin ma filmi jooksul, et ei läinud asjad päris nii, nagu ma soovinud oleks, kuid siis oleks tulemus ka võibolla liiga imal olnud. Maitse asi :)

No comments: