February 10, 2014

Tahan aga veel ei saa vol 2


Vahel tahaks endale mingeid asju. Siis ma üldjuhul proovin mõelda, et on mul neid siis tegelikult ka vaja või? Täna on vastuseks: JAH, on küll!! Praegu on mul tunne, et neid asju on nii palju viimasel ajal kogunenud, et need peab kuhugi kirja panema ja endast välja saama. Ja vaadates mu pikka puudumist blogist, siis võiks ju ühendada kaks kasulikku asja.

E-luger. Ma ei ole muidu suur tehnikavidinate huviline, eriti just nutitelefonide vastu on mul mingisugune seletamatu tülgastus, kuid ma ei ütleks ära võimalusest välismaist kirjandust kergelt internetist kätte saada ja elektroonilisel kujul seda lugeda. Ma ei oleks selle peale üldse mõelnud kui ma poleks septembris ühega nendest kokku puutunud. Olime Itaalias ja ühel päeval oli mul halb olla, jäin koju ja Sasha jättis mulle oma e-lugeri kasutada. Arvasin, et sellega väsivad silmad ruttu ära, vähemalt arvutis ei suuda ma pikalt lugeda tihedat teksti, kuid ei, ei väsinud üldse. Nüüd mõned päevad tagasi leidsin juhuslikult ühe raamatu, mis mind huvitaks, mida loomulikult pole eesti keelde tõlgitud ja mille ainus võimalus saada oleks kas tellida paberkujul inglise keeles Amazonist või hankida see elektroonilisel kujul. Siis jälle mõtlesin, et.. oleks ju vahva.

Nahktagi. Esimest korda elus on mul tunne, et nahkjakk võiks mulle meeldida. Mitte igasugune loomulikult, midagi mitte väga kanget ja ranget aga sellist mõnusat. Ma ei ole elus kunagi ühtegi isegi selga proovinud, nii et ma ei oska öelda kas ma ka reaalselt peale proovimist endale ikka ühte tahan, kuid hetkel tundub, et just see üleriie on kevad-sügisesest garderoobist puudu.

Seljakott. Midagi mitte sportlikku, vaid piisavalt viisakat, et linna peale patseerima minna. Just selle sama isendi, mis pildil, leidsin täna Accessorize'ist. Praktiline ja ilus, ühel hetkel ma midagi sarnast endale hankida igatahes kavatsen.

Viisakad sandaalid. Ma ei oska neid kuidagi paremini nimetada. Igatahes nahast, võibolla punutud, õhukese tallaga ja kinnise ninaga suvejalanõud. No sellised mugavad kaunad, mida mu ema silmaotsaski ei kannata, kuid mina olen mõtteid mõlgutanud juba kaua, pole lihtsalt leidnud neid õigeid. Ka need pildil pole täpselt need õiged. Hiljuti nägin kellegi blogis, et varsti on meie poodidesse tulemas uued kollektsioonid ning seal olid ühed perfektsed Tamarise sarnased jalanõud, no just need õiged. Pilti mul kahjuks pole nendest aga tean, et vot nende järele poodi lähen kevadel küll!

Lõpukleit. Ülikooli lõpetamine ei ole päris see, mis põhikooli või gümnaasiumi lõpetamine, kuid ilus tahaks ju siiski olla, tagasihoidlikul ja mitte väga tõsisel moel. Ma ei ole veel kindel kas mõelda uue kleidi peale või kasutada lihtsalt mõnda kodus olevat, sest otseselt kleidipuudust ei ole. Vahepeal mõtlesin gümnaasiumi lõpukleidi peale, sest see meeldib mulle väga, kuid kui seda hiljuti selga proovisin, nägi see kergelt öeldes kui öösärk välja, nii palju olen pisemaks jäänud.. Niisiis, võibolla midagi uut, võibolla midagi vana. Heh, kui ma nüüd siis ikka lõpetan, see tähendab.. (plaanis vähemalt on)

3 comments:

Anonymous said...

http://www.annaelisabeth.net/2014/01/is-it-spring-already.html ma ka ootan, et sellised sandaalid (koos sooja suvega) minu jalgadeni jõuaks! :)
Anne

Eliise said...

Just need! Aitäh sulle lingi eest! :)

lighthousediary said...

E-luger on ülihea ja praktiline asi! Enda omaga (kindle) olen ikka väga rahul, eriti kui parasjagu reisida. Nahktagist tunnen ka puudust, kunagi oli, aga täitsa katki kulus, nüüd oleks uut vaja küll...