January 6, 2014

Ain't Them Bodies Saints (2013)

 Vana-aastaõhtul vaatasime sõbrannaga sellist filmi: kahjuks juba poole peal tundus mulle värk igav, temale tundus film pigem siiski kulmineeruvat ja põnevana, kuid lõpus olime vist mõlemad natukene pettunud. Polnud ei liha ega kala..

Võiks ju siia üldise sisukokkuvõtte kirjutada, kuid raskeks läheb sellega. Nimelt ei saanud ma osadest "kõrvalistest" asjadest päris hästi aru. Ruth ja Bob on paar, kes on toime pannud mingisuguse kuriteo ja on tulevahetuses politseiga. Ruth haavab ühte nendest, kuid hoopis Bob annab end üles. Mees läheb aastateks vangi, kuid põgeneb sealt, et olla koos oma naise ja tütrega, kes sündis peagi varsti mehe vanglasse minekut.
 Olin kohe alguses veidikene kahtleval seisukohal, sest kuigi mulle meeldib väga naispeaosaline Rooney Mara, siis temale vastupidiselt ei salli ma üldse meespeaosalist Casey Affleck'i, kes suudaks ka kõige põnevama karakteri erakordse loidusega välja mängida. Kahjuks said mu kahtlused kinnitust. Jah, Rooney Mara oli võrratu ning Casey Affleck oli üks tüütu häälega tuim tükk.

Lisaks olid filmi sisus mõningased augud ja loogikavead, mida ei seletatud kuidagi tegelaste käitumisega. Ehk siis vahepeal tundsin, et oleks nagu vasturääkivus ja see segas filmi tõsiselt võtta ja kaasa minna. Pildiliselt vahepeal oleks nagu ilus olnud, kuid ka seda ei suutnud ma korralikult nautida, sest kõik muu oli minu jaoks puudulik, kahjuks. Vahepeal tõesti hakkas nagu mingisugune elu sisse tulema ja tundus paljulubav, ehk tõesti juhtub nüüd midagi sellist, mis puudutab. Kuid ei.. 

Niisiis ma ei oskagi öelda: mulle ei sobinud, sõbrannale sobis natukene rohkem, wikipedia andmetel on saanud positiivset vastukaja. Võibolla olid mul lihtsalt lootused liiga kõrged, sest filmi plakat on ääretult ilus ja nii ma tahtsingi näha midagi, mis paneks veel mitmeks päevaks mõtlema.

No comments: