December 19, 2013

Lennusadam ja muud uudised

 Üks meie viimasteste külastustest oli Lennusadamasse. See on ikka tohutult suur ja erinevat materjali on väga väga palju. Kõik need puutetundlikud ekraanid on täis miljoni erineva asja kohta väga spetsiifilist infot. Mul tekkis vahepeal tunne, et kas see on tegelikult ikka kõige parem variant..? See annab küll võimaluse väga süviti uurida, kuid see infohulk hakkab ühel hetkel nagu kuidagi rõhuma, vähemalt mind. Tuleb selline tunne, et seda ei jaksa ilmaski kõike läbi käia ja meelde ei jääks ka nagu miskit. Niisiis keskendusin mina pigem nendele infotahvlitele, mis on "vanamoodsalt" üldsegi mitte interaktiivsed.
 Kõige põnevam oli ikka allveelaev Lembitu peal käia. Olen seal korra varemgi olnud, siis veel, kui see vees oli. See on tore, et ikka on võimalus inimestel näha, milline see eluke laevukeses kord olla võis.
 Mulle meeldis väga sealne ajutine näitus Titanicu kohta. Seal lugesin vist iga viimsegi infokillukese läbi. Elusuuruses kajutid ja see kuulus trepp olid ehitatud, see oli lahe. Lisaks sai kõrvaklappidest kuulda Titanicu klatšijuttu :)
 Lennusadama juurde kuuluvad ju veel väljas mitmed laevad, kuid ilm oli sellel hommikul liialt krõbe, et neid pikalt uudistada. Võtsime hoopis jalad kõhu alt välja ja panime Sesooni poole ajama. :)
 Minul oli eile viimane eksam koolis ja seda selles tähenduses, et täitsa viimane. Järgmisel semestril keskendutakse lõputööle ja siis ongi läbi. Ehk siis ei mingeid loenguid, kangekaelseid õppejõude, üllatuskodutöid, RÜHMATÖID, teoreetilist materjali, exceli ülesandeid, ei, kõik on praeguseks ja mõneks ajaks l-ä-b-i. Ja tunne on jälle selline nagu siin pildil, ehk siis viimased kaks nädalat (ja 2 nädalat veel enne seda, sest Nicola oli siin ja siis ei olnud palju aega "tavaliste probleemidega" tegeleda, õppima siiski pidi) rabelemist kooli rindel ja seiskunud on sõbrad, trenn, blogi. Kuu aega pole teiste blogisi jõudnud lugeda, suisa kriminaalne lugu on see ju. Aga nüüd! Nüüd on käes suur puhkus ja lausa kaks nädalat ei kavatse ma mõelda lõputööle ega muudele kohustustele, vaid lihtsalt tegeleda nende asjadega, millega mulle meeldib tegeleda ja millega ma tahan tegeleda.
Sellest ühest erilisest kingist tahtsin ju veel rääkida. Eks see ole iga hipsteri unistus kord sellist kaamerat omada, mis pildi kohe peale tegemist kaamerast välja viskab ja end ära ilmutab. Ega minagi siis kehvem ole ja siin-seal on juba aastaid see mõte ikka eriti lahe tundunud, kuid mingi aeg ei toodetud seda paberit ja üldse ei teadnud ma kust selline töötav kaamera tulla võiks. Ja tuli sealt, kust ma seda kõige vähem ootasin. Kunagi Nicola rääkis, et tal on üks Polaroid kaamera kodus, mille ta lapsena lunastas mingite kogutud piimapaki kleepsude eest (?). Siis ta juba pakkus, et võib selle ju mulle anda, kuid ma ajasin tagasi ja mõtlesin, et see on niisama sõnakõlks, kes siis sellisest varandusest niisama loobuda tahab. Aga võta näpust, koos teiste kinkidega just see sama kaamera mulle sünnipäeva hommikul voodile tõsteti. Ja mitte ainult - ka vastav film oli seal (mis on muide sigakallis, tšekkasin juba poes järgi, nüüd hakati seda jälle tootma ja 8 pildi eest tuleb välja käia 22 eurot..). Vot nii elevil kui tol hommikul pole ma tükk aega olnud mingisuguse asja pärast. Proovisime ka esimese pildi teha, mis tuli kogemata natukene liiga tume, kuid mulle tähendab see pilt igatahes palju. :)

2 comments:

Kadi said...

Väga vahva näha neid Lennusadama pildikesi - eile käisin ka koos töökaaslastega seda näitust vaatamas, infot oli tõesti palju, loobusin isegi nende puutetundlike tahvlite kasutamisest, aga huvitav oli ka :)

Una Park said...

Ma käisin Lennusadamas siis, kui see just avati. Meeletult oli rahvast ja järjekorrad olid pikad. Mulle meeldis ainult see hoone ise aga kõik muu oli jube igav. Aga ma ei olegi eriline muuseumiarmastaja... boyfriendil oli muidugi väga huvitav ja nii ma siis kannatasin seal tundide viisi :) Pilet oli ka kallis.

Mõelda vaid, et ma oleksin äärepealt sama asja ja samasse kooli õppima läinud! Natuke veel ja siis oledki kõrgharidusega ja saad hakata kontorirotiks ;) Või mis plaanid sul edasiseks on?

Uus kaamera on väga lahe! Uskumatu, et piimapaki kleepsude eest saadud!! Aga sellega raatsib vast ainult väga erilistel puhkudel pilti teha.