December 14, 2013

Isetehtud müsli

Vahelduseks üks retseptilaadne postitus! Olen muidu suur müslifänn aga mõni aeg tagasi ilmnes arsti juures, et tegelikult on seal ikka liialt palju suhkrut ja ei ole ta nii tervislik valik miskit. Aga isetehtud müsli..? Igal juhul parem kui poe oma, sest tead täpselt, mis seal sees on. Teoreetiliselt on selles ikka asju, mida ma süüa ei tohiks (ja sellest teemast räägin võibolla kord pikemalt, kui on rohkem vastuseid, igal juhul hetkesed juhtnöörid on: ei suhkrule, piimatoodetele ja valgest jahust asjadele). Igatahes segasin kokku kaerahelbed, seesamiseemned, kookoshelbed, mandlilaastud, kõrvitsaseemned, päevalilleseemned ja maapähklid, valasin üle sulatatud või, mee ja natukese demerara suhkru seguga ning peale ühtlaseks segamist lükkasin ahju 160 kraadi juures u 20-30 minutit. Soovi korral võib loomulikult segada hulka kuivatatud puuvilju, šokolaadi (peale ahjus röstimist) jms meeldivat. Kerge teha ja maitse on ohtlikult hea, kehva enesedistsipliiniga inimestel ei maksa teha.. :)

3 comments:

Steffi L. said...

ohh, peaks ka proovima :)

http://www.beautysteffi.blogspot.com

Una Park said...

Väga vinge ja näeb väga maitsev välja! Tõeline kaloripomm muidugi (räägib naine, kes sõi hommikusöögiks küpsiseid). Ja kuidas sa seda sööd? Sojapiimaga?

Eliise said...

Siiani olen söönud kreeka jogurtiga või niisama paljalt krõbistanud. See kreeka jogurt pidi kuidagi teistmoodi olema kui muud piimatooted, kuidas täpselt, seda ma ei tea..