November 10, 2013

Imekombel on käes november ja aeg lihtsalt libiseb kuhugi seinaprakku või muusse müstilisse kohta, kuhu kõik kadunud asjad lähevad. Minu kodu puhul näiteks kummuti taha, kust leidsin hiljuti nii mõndagi väärtuslikku, kuid kahjuks mitte üleliigseid tunde ja minuteid.

Käes on minu viimane aasta ülikoolis logistika erialal. Hetkel on käimas viimased loengud ja järgmine semester on juba täielikult lõputööle pühendatud. Vaikselt hakkab sellele teemale samuti selgust saama, kuid enne on vaja lõpetada muud projektid, kodutööd, eksamid, arvestused. Minu autokool lükkub seetõttu samuti esialgselt plaanitud sügise asemel hoopis kevadesse, sest hetkel on natukene liiga palju asju toimumas - lisaks oma tavalistele ainetele maadlen veel kahe ainega, mis on tegemata eelmisest aastast Erasmuse tõttu.

Natukene rohkem kui kahe nädala pärast on mu sünnipäev. Luban endale siis väikese puhkuse Lennusadama, teletorni jms kohtadega, kuhu jõudnud pole, ning üritan võimalikult paljude asjadega praegu selle jaoks hakkama saada. Sellest hoolimata avastasin ühel päeval, et mõtlen hoopis juba jõuludest. Mitte nüüd nii väga tõsiselt, kuid korraks käis mõte läbi, et oleks ju täitsa tore. PÖFF hakkab samuti kohe-kohe, kuid sellel aastal ma ei ole kuidagi nii elevil, võibolla pole lihtsalt jõudnud süveneda veel. Mõnele filmile tahaks ikka jõuda, et saaks linnukese kirja.

Filme pole vaadanud ja pildistanud pole väga ammu, seega pole kahjuks midagi siin ette näidata. Sellel aastal on minu arust olnud erakordselt ilus ja võrdlemisi soe sügis, mis on alles nüüd natukene halliks ja igavaks ära läinud. Loodan, et talv ei tule väga pikk ja mitte väga külm, ehk siis hoian endiselt pöidlaid pihus ja loodan ideaaltalve: 3 kuud, lumi tuleb maha 1. detsembril ja sulab jäägitult 28. veebruaril :)

1 comment:

Kadri said...

Oeh, ma tahan ka just sellist talve! + PÖFFiga on mul sel aastal samad emotsioonid.. Ei tea, kas asi on selles, et festival on märkamatult kätte jõudnud või on mul lihtsalt not-easily-impressed periood :D

Kooliga soovin edu!