November 27, 2013

23!

 Täna on see tore õnnepäev - ühel amburil, ehk siis minul, on sünnipäev ja sain 23, täitsa nagu täiskasvanud juba?! Mõtlesin, et seda teadaannet võiks ikka mõni pilt ehtida, niisiis kaevasin paar siin mitte ilmunud pilti lagedale. Kuigi ma enam blogis seda väga palju välja ei näita, et ma ikka üks edev inimeseloom olen ja meeleldi üritan end kuidagi silmale meeldivalt riietada, siis tegelikult olen seda endiselt ning vahel püüan selle edukalt pildilegi. Vasakult: mina enne praktikaintervjuud, mina enne suvist tööpäeva, mina enne soolaleivapidu.
Boonuspilt

9 comments:

madiken said...

kiidan kohe suuresti autfitte!

palju õnne sünnipäevaks ka :) ma millegipärast arvasin, et me saame samavanaks :P

Kadi said...

Palju õnne! Ja need pildid on tõesti stiilsed :)

Mari said...

Head uut aastat ning õnne ka terve suur ports! :)

Una Park said...

Palju õnne! Isver, kui noor sa alles oled! Naudi noorust!

PS! Kes meist siis edev poleks ;)

silmakirjanik said...

palju-palju õnne, kordaminekuid ja blogimislusti!

Kriss said...

Kuhjaga õnne, kamaluga päikest ja rohkelt torti sünnipäeva puhul, Eliise! :)

Kadri said...

Hilinenud ōnnesoov - see kōige rohkem ōnne toob! Muhedat uut aastat :)

biddy said...

palju õnne sulle! :)

Eliise said...

Aitäh kõigile ilusate soovide eest!