October 14, 2013

Üks väga ilus koht - San Marino

 16. septembri hommikul, kui pakkisime oma kodinad suvekodus kokku, suundusime San Marinosse. Minu jaoks oli tegemist täieliku eksootikaga just nimelt mägede pärast - ma ei ole enne nii kõrgel olnud ning üldse mägesid oma silmaga näinud. See lisas väikesele riigile omamoodi võlu juurde. Kõndisime ja pildistasime palju, ilmaga vedas. Turiste oli omajagu, tuvastasin hetkeks soome keele.

 Nagu ikka oli kohustuslikuks sammuks postkaarte saata ning Matteo pakkus minust pilti teha hetkel, kui postkaardid näpu vahel postkastile lähenen. Ideaalplaanis pidi pilt tulema hetkel, kui postkaardid elegantselt pilust sisse libisevad. Kärsitu nagu ma olen, suskasin ma need kaardid nii märkamatult ära, et kõik kolm pistsid hädaldama: pilti ei jõudnudki ju teha!! Niisiis tuli mul seista ja teha nägu, et ma nüüd saadan kaarte. Ja et ikka mitte midagi ei läheks nii, nagu plaanis, suutsin ma lõpuks veel täpselt õigel ajal silmi ka pilgutada.
 San Marino jättis mulle väga eredad ja head mälestused, oli silmale kena vaadata. Ei mina ega Sasha osanud suurt midagi oodata, aimasime vaid, et arvatavasti on ilus. Kuid ületas kindlasti ootuseid ning igal juhul soovitan väikese põike teha, kui Põhja-Itaaliasse sattuda.

P.S. Ja et postitus ikka postituse mõõdu välja annaks: pilte sellest pole, kuid lõunaks sõime piadinat :)

No comments: