September 26, 2013

Küll on kodus hea (ja külm) olla

Enne piltide ja juttudega alustamist tahaksin nagu mingisuguse lühikese sissejuhatuse teha, et selgitada mis ja miks ja kuidas, et ka uued lugejad saaksid tausta silmade ette. Nagu usinad blogilugejad teavad, käisin 2012. aasta augustis enne Erasmuse semestri alustamist Vaasas soome keele kiirkursusel, kus tutvusin kõige teiste vahvate inimeste seas Matteo ja Sashaga - põllumajandusteaduskonnas magistrikraadi omandava itaalia noormehe ning filmitoimetuses magistrikraadi omandava slovakkia neiuga. Nendest kujunesid minu kõige suuremad sõbrad selle välismaa perioodi jooksul, 2012. novembris käisid nad mul Tallinnas külas (postitused sellest SIIN). Kontakt säilis hea ka peale kodumaadesse naasmist.

Juba Vaasas käis põgusalt läbi idee Glorious Italy 2013'st. Algul nägi plaan ette korraldada reis kevadel, kuid siis tuli minu praktika ette. Sobilikuks osutus august, kuid august on seal kõige kuumem ja turistirohkem. Niisiis sai augustist sujuvalt september. Lennupiletid said ostetud juba märtsi lõpus ning asi hakkas ilmet võtma. Aega läks ja asja sai, ehk siis pika ootamise ja plaanimise tulemuseks olid 2 nädalat (10. - 24. september) Itaalias - põhipeatuseks Bologna, kuid käisime veel Veneetsias, San Marinos ja mujal. Juba esimesel päeval nentisime mina ja Sasha, et kõige lahedam selle reisi juures ei ole mitte see, et oh lahe, Itaalia, vaid see, et üle poole aasta jälle üksteise seltsis saime olla, lõbus oleks meil olnud näiteks ka Murmanskis. Sellest kõigest plaanin nüüd lähiajal postitusi kirjutada, olen blogimist igatsenud.
Siin oleme kõik koos (Matteo, Sasha, mina ja Matteo parim sõber Nicola) viimasel päeval, vahetult enne minu lennujaama saatmist. Palun pöörata tähelepanu riiulil olevale lipule.

2 comments:

Una Park said...

Tore, et sa tagasi oled! Olen su postitusi igatsenud :)

Nii vahva, et sellised sõbrad leidsid ja et ikka kontakti hoiate. Kas järgmine reis on Slovakkiasse?

Omavahel räägite inglise keeles? Nüüd saate juba äkki soome keeles puhuda?

Ootan põnevusega reisikirjeldust ja muidugi ilusaid pilte.

Eliise said...

Jah, järgmine reis on Slovakiasse, arvatavasti kevadel-suvel. Suhtleme inglise keeles, kuid mõned soomekeelsed väljendid viskame pulli pärast siin-seal sisse tõesti :)