August 26, 2013

Vanakooli instagram..?

 Kes blogi pikemalt on jälginud, teab minu Erasmuse seiklustest ja sellest, kuidas mu parimad sõbrad sealt käisid mul Tallinnas külas. Ja kuidas meil ei tulnud hästi välja Balti jaama turult Ljubitelit osta. Nüüd aga hakkan ise paari nädala pärast reisile minema ja kingiks paluti loomulikult kuskilt see sama kaamera soetada, ainsaks kriteeriumiks, et ikka pilti ka teha saaks. Suure vedamise peale leidsin lõpuks õige vidina ühest pandimajast ning peale proovifilmi jäin ostuga väga väga rahule. Kõige enam muretsesin fokuseerimise pärast, sest see on alguses natukene harjumatu. Lisaks erinev formaat, minu esimene kord laifilmile pildistada. Mulle hakkas lõpuks täitsa meeldima see pusimine ja võimaluse korral katsetaks veelgi. Loodetavasti jääb kaamera tulevane omanik sama rahule kui mina. Siin ongi osa proovifilmi tulemusest, kõik filmi 12 pilti olid kenasti fookuses ja võib üldiselt õnnestunuks lugeda.

No comments: