July 11, 2013

Sound Of My Voice (2011)

Peategelaseks on paar, kes on otsustanud ühe salapärase, kahtlaselt pettuse järele lõhnava kultusrühmituse paljastada. Selleks peavad ajakirjanikust mees ja tema truu kaasa end rühma liikmeteks saama, mis tähendab kõigi protseduuride läbimist, et teiste usaldus võita. Kui see õnnestub, kohtuvadki nad rühma karismaatilise juhiga - naisega, kes väidab, et on pärit tulevikust.
Olin vaatama asudes omajagu elevil: esiteks mängis seda karismaatilist juhti Brit Marling, kes mulle Another Earthis väga meeldis. Pimestavalt ilus (need juuksed!) on ta niikuinii. Lisaks huvitab mind kangesti kõik kultustega seonduv, lihtsalt on köitev teema. Niisiis võite vaid ette kujutada mu pettumust, kui Martha Marcy May Marlene osutus piinavalt igavaks, kuigi kõik eeldused olid ju olemas.. Igatahes tundus olevat huvitav vaatamine. Trailerit ma ei vaadanud, olen üritanud seda kommet viimasel ajal endalt lahti harjutada, sest need näitavad tihti liiga palju/kõige põnevamad kohad ära.
Ütleks, et selle filmi puhul ma ei pidanud pettuma. Muusikavalik oli huvitav ning lõppu ei osanud üldse ette näha. Mitte, et midagi ülišokeerivat oleks juhtunud, kuid kogu lugu oli selline, et ma ei osanud midagi aimata, mis toimuma hakkab. On kõlakaid, et tulemas on järg (või lausa järjed) ning need oleksid täitsa õigustatud - tundub, et palju jäi veel rääkimata. Lõpp meeldis mulle väga, küsimused jäid õhku, kuid mitte häirival moel.

No comments: