June 24, 2013

There must be days left to be won

Veidi teravam silm ehk märkab, et ülemisel fotol on pildistamisnurk ahhetamapanevalt lai ja haare vägev. No ja isegi kui nii vägev ei tundu, siis natukene teistmoodi on ikka: nimelt laenutasin üheks päevaks lainurga ning klõpsisin proovipilte. Kui muidu on mul objektiivideks kitobjektiiv vahemikuga 18-55mm ja fix 50mm, siis nüüd oli mu valduses Tamroni 10-24mm. See testimine tõestas enamvähem seda, mida ma juba arvasin: sobilik olustikufotodeks ja natukene teistmoodi võteteks, kuid suhteliselt spetsiifiline vidin on see siiski. Samas olen juba mõnda aega mõelnud, et järgmiseks objektiiviks võiks just lainurk olla. Tean, et kui peaks ostuks minema, siis osutub valituks mõni Sigma isenditest.
Sain peaaegu, et üle poole aasta kokku oma bestika Kadiga, külastasime Tilli ja Kummelit. See oli minu jaoks teine kord, kuid esimene kord Päris sööki proovida. Oli meeldiv ja kindlasti lähen veel.

Sain eelmiseks sünnipäevaks tüdrukutelt Modclothi kinkekaardi ning mõni aeg tagasi tuli see mulle meelde. Teadsin juba tükk aega, et just seda kleiti on mul vaja ning minu üllatuseks oli sellele uusi värvivalikuid juurde tekkinud. No ja see värv.. Lihtsalt hurmav suvetoon. Lasin õmbleja juures kleidi natukene lühemaks teha ning külgedelt sisse võtta (tellisin igaks juhuks number suurema) ning nüüd on see lõpuks valmis ja minu käes :)
Peale 10 minutit autos mõtlemist, et kus nüüd kõige parem oleks lõunat süüa, et oleks täidetud kriteeriumid "hea parkida" ja "terass", jõudsime Viimsi hiinakasse.
Kellel lower warmer function jumpsib, võib seda tugevdama minna Männi parki
Need viimased 2 pilti on nüüd juba minu enda objektiividega tehtud, üleval pilt tänasest udust Helsingis ning all kelmikas pilt mu patsikummist.

No comments: