June 13, 2013

Porvoo ja maanteeäärne motell Online

Reedel peale minu tööpäeva lõppu lõime Hyundai Getzile hääled sisse, esimeseks peatuseks Porvoo. Esimeseks päevaks plaane polnud: laupäeva hommikul pidime koos peresõpradega oma reisi alustama, kuid enne seda oli meil "vaba aeg". Lõunatasime Itäkeskuses ning tuiasime juba tuttavas Porvoos, põhiliselt vanalinnas.
Porvoo toomkirik

Ööbisime juba tuttavas motellis, mille oleme Hiltoniks ristinud. Tegelik nimi on tal, tuleb välja, Online. Nüüd väike lõbus jutuke sellest, miks nimi Online sellel kohal päris kummalisena mõjub.

Teist aastat järjest oleme saanud toa natukene soodsamalt põhjusel, et hommikusööki nädalavahetusel ei saa. Ja miks ei saa siis? Sest pole kokka, kokk puhkub. Ja mitte ainult - nädalavahetusel puhkavad ka kõik teised hotellitöötajad. Ehk siis kui oled omale toa kinni pannud, ootab see sind lahtisena ees, võti toas ning ära minnes tuleb raha jätta tuppa ning uks ära minnes sulgeda, jättes võtme uuesti tuppa. Vot sulle siis "online".. Ühtegi inimest, isegi mitte külastajat, ma selle õhtu/öö/hommiku jooksul ei näinud.

P.S. Raha tuppa jätmise süsteem siiski ei toimi hästi, sest uksed ei käi lukku. McGyverdasime küll seal okste ja suitsupakiga, kuid need lukud on seal ikka päevi näinud.. Ausate inimestena meil siiski maksmata ei jäänud, vaid andsime raha sõbra kätte, kes siis meie eest arve esmaspäeval ära tasus.

Dagmar Linnu said...

Ahh, tore näha, et kellelgi peale minu on ka Porvoo suhtes kogemusi! Ma elan vahel suviti seal lähedal ja sõidan 23 km edasi-tagasi mööda künkaid ja autoderohkeid teid, aga see linn on seda oma kodususe pärast väärt! :)

Una Park said...

Einohh, mis naljakas systeem seal "Hiltoni" motellis!! "J2ta raha padja alla" ja kedagi n2dalavahetusel tool pole! Nyyd tead, kust natuke pappi saab, kui teinekord seal kandis olles sull otsa saab :)

See kohvik on ka v2ga lahe - suveterrass on paadil!